Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Heisann Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt noe elektronikk her i Bergen som privatperson. Såvidt jeg har forstått kan men heller ikke bestille noe hos Elfa som privatperson? Jeg skulle hatt tak i følgende transistorer innen neste Torsdag: BF422 BF423 A1085 Noen som kan hjelpe? Freebird!... Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jo, man kan bestille på Elfa som privatperson uten problemer. Husk at prisene er oppgitt uten MVA, så det blir lagt til når du kommer til kassen. Man kan velge å bestille i oppkrav om man vil det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva skal man taste inn på "Din Referanse" da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har bestilt fra Elfa som privarperson før. Mulig de hhar endret det nå men.. Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg bestilte for en måned siden, og en bekjent av meg for to uker siden. Din referanse er egentlig selvforklarende; en referanse for deg. Pakken vil bli markert med det du skriver i dette feltet, og du kan egentlig skrive hva du vil. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) stikk innom ditt lokale radio/tv-serviceverksted. de har helt sikkert en del transistorer på lager, og selger de sikkert til deg, til en alt for høy pris da Endret 23. oktober 2008 av Zalo Ultra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har bestilt fra Elfa nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå