HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Det er jo sånn at vi må ha minst tre ord i emnetittelen når vi oppretter en tråd her på forumet, men hvor ofte er det denne ikke gjelder? Det er jo en gjenganger både i BK (til en viss grad) og kategoriene der man diiskuterer videoer og artikler. På føreste side i kategorien 'Diskuter artikler og videoer (kulturo.no)' får jeg øye på åtte tråder som har to ord eller mindre i emnetittelen. Så hvilke kategorier er fritatt for denne regelen? Endret 22. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Automatisk genererte tråder til nyhetssaker er fritatt. Intet mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Så denne burde egentlig vært rapportert? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er ikke bildekritikk også fritatt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, kanskje det? har ikke hørt noe om det, men kan stemme det Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er jo lov å håpe på at en mod. titter innom her. For dette er noe jeg virkelig har lurt på. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Så denne burde egentlig vært rapportert?Ja, bildekritikken er ikkje fritatt frå treordsregelen. Endret 23. oktober 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Det å kreve 3- ord bare for ordenesskyld er etter min mening en håndheving av reglene slik man gjerne forbinder med vår forvaltning i samfunnet, med andre ord en håndheving der man kan få avgjørelser som kan virke rare, atøtende og/ eller kan virke ufornuftige. Når det er sagt ble reglen innført i sin tid fordi man ønsket mer beskrivende emnetittler i forumet, og etter min mening så må denne reglen også tolkes i lys av denne (noe moderatorene absolutt gjør). Når det gjelder bildekritikkforumet så er ikke de unntatt denne reglen så vidt jeg vet, det betyr at det er et krav om BK eller Bildekritikk + to ord til i emnetittlen. Dette er som sagt min subjektive mening, og ikke noen formell uttalelse. Dette overlater jeg til en administrator å gjøre. edit: det jeg mente var at det stilles krav til 3- ord også i denne kategorien. Eneste som er unntatt er artikkel trådene. Endret 23. oktober 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 [Automatisk svar] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg