Tackli Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dead Space kommer til å ligge høyt oppe på min liste over beste spill i 2008, det er helt sikkert. Mer velprodusert spill skal man lete lenge etter. Tipper dette er et spill mange etterhvert kommer til å mene var bedre enn først anntatt. I mine øyne er en så velprodusert mash-up av Resident Evil 4 og Gears of War, samt diverse sci-fi favoritter, ikke verdt mindre enn 9/10. Takker EA for årets overraskelse. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Beste gameplayet jeg har sett i noen spill per dags dato. Dette burde være en mal for alle spill framover. Førsteperson vil aldri bli det samme etter dette her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eg og ein kompis rigget oss ned med dette her i går, og for ein hurlimhei det blei i stuen da folkens "Mannfolk" blir forvandlet til vrak på kort tid, det var ihvertfall eit faktum. EA har virkelig lagt ressurser inn bak denne tittelen, noe som virkelig kommer frem underveis. Skikkelig herlig spill dette her. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skal bestille i morgen. Aarg! Må egentlig ha et annlegg før jeg starter opp spillet... Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette er et EA spill? Regner med at det har SecuROM, selv om jeg ikke kunne finne dette i artikkelen (kjapp skumming og et søk på securom, sitter på jobb) Det var enda et spilt jeg kunne tenkt meg å kjøpe som ikke havner i min samling. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, det har SecuROM. Jeg vet ikke hvor mye det har ødelagt for dere, men jeg har aldri merket noe tull med det. Ikke la SecuROM ødelegge for flere av årets beste spill, i hvert fall Lenke til kommentar
Cr0user Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har spillet nå, jeg Virkelig skummelt spill! Jeg sier bare, gled dere til å kaste dere over denne opplevelsen Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvilken vanskelighetsgrad anbefaler dere? Jeg har xbox360 utgaven og har spillt en god del spill fra før. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg spillte igjennom på easy, men må innrømme at det var altfor lett. Så du kan nok trygt begynne på normal ivertfall. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ok. Begynte på hard. Men det er et dårlig tegn at man går tom for ammo så fort som jeg gjorde. Boksekamp med beistene var ikke veldig effektivt. Blir vel normal da. Takketakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg