Øystein.F. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er stille på det aude romskipet, og noko frykteleg luskar i mørket. Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fantastisk Blir nok dette etter Fable 2. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trodde tidenes spillhøst var i fjor jeg. Viser seg å være enda verre i år! Mere penger og bedre tid er noe jeg ønsker meg... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spillet som ble glemt i LBP-hypen. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spillet som ble glemt i LBP-hypen. Ikke av meg! Hadde faktisk bestemt meg for å heller plukke opp LBP senere, mens Dead Space, Fable 2, Saint's Row 2 og Fallout 3 ble prioritert i første omgang. Men det har vel mer med smak og behag å gjøre, aldri vært noen storfan av plattformspill. Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 gleder meg til å prøve dette tror release datoen dere har skrevet er feil.. er vell strengt tatt 24 okt .. altså i morra viss ikke må jeg løpe å kjøpe det i dag.. hehe Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det ytre rom er ein stad som eignar seg svært dårleg om du skulle lide av klaustrofobi. Hehe, skjønte ingenting da jeg leste første setningen, men det kom seg etter hvert. Bra anmeldelse, og spillet høres også lovende ut! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 tror release datoen dere har skrevet er feil.. er vell strengt tatt 24 okt .. altså i morra viss ikke må jeg løpe å kjøpe det i dag.. hehe De har det hos komplett.no * 1 på lager =p * PC versjon (og her Absoluttspill.no) *Release: 23.10.2008 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 veldig bra spill, fikk mitt i går av AS koselig og spille i mørket på kvelden! Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 tror release datoen dere har skrevet er feil.. er vell strengt tatt 24 okt .. altså i morra Nei, det er 23. oktober. Electronic Arts slipper spill på torsdager i Norge. Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 okei, my bad.. var nede på elkjøp nå.. de hadde det ikke.. og på tothegame står det 24 men får vell gå ned i byen og sjekke ebgames eller spaceworld eller noe. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Wow! Sigur Rós som soundtrack til demoen. Noe så sleipt! Jeg er jo bare nødt til å skaffe meg dette spillet nå! :!: Jepp, om det er noen som lurer på hva den fantastiske sangen som spilles i traileren så er det: Sigur Rós - Untitled #7 (Eventuelt Dauðalagið eller The Death Song) Låta har egentlig ikke noe navn, men er det syvende sporet på albumet "( )" (jepp, bare to paranteser), men sangen kalles noen ganger Dauðalagið eller The Death Song på folkemunne. Endret 23. oktober 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Jacsterd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig bra spill, med mange "wow moments!" for å ikke snakke om den gode grafikken! EA har virkelig laget et mesterverk av horror/si-fi spill. *bøyer seg for EA* Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skal snart ut og kjøpe dette spillet og Far Cry 2. Gleder meg, og går utifra spaceworld har spillene idag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mulig å få en oversettelse på Bokmål? Dette er faktisk en feature som hadde vært fint å hatt, at når artikelforfatter skriver på Nynorsk at man også sørger for at det er mulig å lese den på bokmål, tabs? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Virker som om vi må ta av oss hatten for EA denne gangen ja Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 En annen anmelder beskrev spillet som "Rapture in space". Synes det var veldig nøyaktig beskrivelse; en får samme skrekkfyldte opplevelser når en labber rundt i dårlig opplyste ganger, rom full av lik og kroppsdeler, plutselige strømbrudd som etterlater deg og din lille lommelykt i totalt bekmørke... Eneste som mangler er en big daddy som tramper rundt Det bør også nevnes at spillet bruker et veldig integrert HUD system. Du har ingen tellere for ammo eller helse i nederste hjørne, som i "vanlige" fps'er. Istedenfor må du lese dette direkte på våpenets eget hud-display, draktens egen helsemåler osv. Likedann med objekter du kan bruke i spilleverdenen (folk som har spilt doom3 eller quake4 vil kjenne seg igjen her). Alt dette bidrar til å øke atmosfæren betraktelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Andre som fekk kraftige Event Horizon-vibber (film) av traileren? I allefall delar av den. Ser ut som eit bra spel, blir nok ikkje kjøpt med det første, men kanskje når prisen har gått litt ned. Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du har vanligvis veldig gode anmeldelser, Øystein - og denne var ikke noe unntak, men det er første gang jeg har lest en artikkel du har skrevet og samtidig irritert meg litt over skrivefeil. Ikke så mye i språket, men mye manglende bokstaver. Som for eksempel en manglende "T" i slutten av ordet detaljer ;-) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som kan bekrefte at Spaceworld selger Dead Space i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg