JP Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg ønsker å se filmer på min bærbare, jeg har ati mobility radeon 9000, men jeg får ikke spilt av alle filmer, hvor kan jeg få tak i codec´s til dette kortet. Jeg har også problemer med 3D studio max, directx versjon. Når jeg prøver å innstalere nyere directx versjon, får jeg problemer med at det ikke er digitalt signert, hvordan kan jeg løse dette. kjører xp home. Takker for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 De fleste codecs som du trenger finner du på www.divx-digest.com under software seksjonen. De viktigste codecene er Divx, Xvid og AC3. Da vil det meste funke. last ned f.eks. Nimo Codec pack eller Tsunami. (Men prøv å være selektiv med hvilke codecs du innstallerer....legger du inn alle kan det fort bli krøll...) hvis du har problemer med Direct x har det kommet (som du kanskje vet) en ny versjon av v9.0 som heter 9.0a... vet ikke om dette kan løse problemet ditt men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå