Gå til innhold

Problem med hunden sitt forhold til samboeren.

Anbefalte innlegg

Snakk med min da.. ser hva du får ut av han ;)

Her er det ei som skriver om sitt møte med en dyretolk.

Hvis alle som kommuniserer med dyr kan kalle seg en dyretolk, så er jeg også en ;)

Jeg har alltid hatt en "følelse" når jeg snakker/koser med dyr. Jeg kan se om hunden er glad eller trist pga noe i hjemmet feks. Jeg vil ikke si det er magi...?

Og det er HVERTFALL bull at noen kan beskrive min hund fra et bilde. Et google søk det, så får de vite alt om han ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler å trykke linken jeg la ut tidligere og lese mer hva det egentlig er. Mange misforståelser ute når det gjelder tittelen og hva det faktisk innebærer.

Mange bruker tittelen, men kan ingenting og er dessverre flere slike. Derfor må man være nøye med hvem man går til. Jeg vet og om alle de dårlige erfaringen og folk som kaller seg dyretolk som langt ifra er dette. De svindler folk og bare snakker pisspreik.

De kommer ikke med eget slik som mange gjør og det har vært de useriøse som sier at for at dyret skal bli frisk må du granske deg selv. Disse må man holde seg langt unna. Mange folk som tjener penger på ting de ikke kan. Dessverre er det disse folk ofte fanger opp og det ødelegger for de seriøse og dyktige og igjen for dyrene.

Det finnes de dyktige. Og de jeg henviser til. Andre som feks de fra Flammehuset er de man bør holde seg unna og de som har tatt noen helgekurs. Det tar flere år for å bli dyktig. Og man må gjennom en selvutviklingsprosess.

Som sagt så er jeg ikke dyretolk. Har vært på kurs og kan snakke med de. Lærer mer for hver dag som går. De har mye å lære oss.

Alle kan dette. De fleste bruker det uten å vite at de bruker det.

Når det gjelder info om hund fra feks bilde er det ikke noe med rase info på nett. Man beskriver matskål, hus, bestevenner (dyr og menneske), helseplager (men en dyretolk skal ALDRI stille diagnose, bare fortelle hvor dyret viser hvor den har vondt. Kjennes ved smerte i egen kropp, derfor anatomi lære), Oppvekst, mishandling, endringer den ønsker, liker den damen til pappa, Soveplass, Redsler, leker, Venner de savner, sorg, osv. Og det er mye som den kan si av dypere ting.

Kommer gjerne opp ting du trodde bare du visste. Da er det bra at de seriøse jeg henviser til har taushetsplikt.

Så les mer om hva det er og innebærer så forstår du at google har ingenting med det å gjøre.

Den linken du fant er en slik man ikke går til. Viktig å sjekke dette nøye på forhånd. Det er mange gode historier hos skikkelige dyretolker. Men som vanlig så finner man dritet som ødelegger for de seriøse og dyktige. Men det er de gode og. Som meg når jeg er ferdig.

Og det er en som ikke er fornøyd. Er mange fornøyde som har gått til en seriøs. Holder ikke å finne et innlegg og dra en konklusjon av det.

Utforsk mer, les mer, prøv selv osv.....Ikke døm pga et menneske sin erfaring.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...