bkf_94 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Heisann Jeg vil gjerne begynne med programmering og jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne Jeg vil gjerne etter en liten stund være i stand til å lage ett lite spill men jeg vil begynne id et små hvor er det best å begynne? en venn av meg sa en gang at jeg burde begynne i det små og lage programemr som kan løse lekseoppgaver for meg. Hvordan lager jeg program som løser lekseoppgaver for meg? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
ratata Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skjønar ikkje heilt kva du meiner med å løyse lekseoppgåver, men litt enkel matematikk og slikt er ein fin måte å starte på om du ynskjer å læra programmering. Denne tråden kan sikkert gje deg ein peikepinn på kva språk du bør byrja med: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=187394 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Om du mener aa lage et program som gjör leksene dine tviler jeg det er noe du faar til uten flere aars utdannelse og leksegjöring, noe som bryter med poenget til applikasjonen Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Et program som løser andregradslikninger er ikke så vanskelig å lage, det kan jo være noe å prøve seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå