lasersrkriver Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei, I helgen var jeg på et område hvor noen folk banket en fyr. Jeg og 4 andre ble tauet inn av purken etter dette. Jeg ble taua inn fordi en kis sa til politiet at jeg var med på slossinga. Jeg Rørte ikke fyren, jeg var der bare. Jeg har en del vitner som så dette. Jeg havna på glattcella i 14 timer på bakrunn av dette. På avhøret sa de at jeg er sikta i saken. Og kisen fikk ikke bare litt juling for å si det sånn. Det ble ganske alvorlig. De tok alle klærne mine fordi de skal sjekke de for blod. Og jeg har blod på jakka mi etter at han ene tok på jakka mi når han hadde masse blod på henderne sine. Jeg bare lurer på hvordan politiet er i slike saker. Jeg har null erfaring fra politiet fra før. Jeg er ganske nervøs siden jeg er sikta i en sak jeg ikke har deltatt i. Jeg har ikke akuratt lyst til å bli skyldig når jeg ikke har gjort en dritt. Jeg så heller ikke mye av slossinga sidn det avr så mye folk og jeg var så full. Og noen som vil utdype "sikta" for meg? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg har vært siktet i saker selv. Det betyr bare at dem tror du har gjort det. Saker som dette blir vanligvis henlagt, og da vil du ikke høre noe mer om det. Det at de fant blod på jakken din, og det at vitner har "sett deg", danner grunnlaget for en siktelse. EDIT: Ta en titt her. Endret 23. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
lasersrkriver Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 ok, takk for svar. jeg ble litt letta nå Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fortell hvordan det går da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå