Earlskruf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ville skape en drømmerverden, med lys, varme og en ideel stemning man ofte kan se på film. Hørte på Harry Potter soundtracket, og kom til å tenke på denne verdenen, med mahogny biblioteker i mørke med fint dempet lys, og en slags urban tokyo verden preget av lys og rare objekter. Ble litt fascinert av resultatet, selv om jeg ser endel og en inkonsistentitet av forskjellige fargespektere. Resultatet ble iallefall kreativt(spesielt i forhold til utgangspunktet, som 99% generelt sett av fotografer hadde lagt i søppelkassen) Men pytt i, si hva dere mener: Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Med forbehold om at skjermen min er helt på tur, så synes jeg det er et veldig grønnskjær i hele bildet. Jeg ville prøvd å nøytralisere det litt, hvis det var mitt bilde. Ellers så er ideen veldig god, men jeg synes ikke motivet passer helt til gjennomføringen. Det er for mye der, og to av folka ligner på svigers... Jeg ser omtrent nøyaktig hvor du har stått da du tok bildet, og da forsvinner litt av magien for min del. Edit: jeg må uttrykke det litt bedre - jeg mener at det er for mye realisme i bildet til at gjennomføringen av det fungerer optimalt. Jeg tror det er Lido-hjørnet som tar knekken på det. Endret 23. oktober 2008 av Snirfle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå