trulsta Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nå er jeg lei! I CS hakker det noe grusomt, B.field 1942 er uspillelig. Alt dette skjedde etter at jeg overklokket litt for mye, fikk ikke startet PC, så jeg tok ut batteriet. Da jeg starte PCen så alt fint ut, men det var det altså ikke. Har installert skjermkort driverne på nytt utallige ganger. Hva i huleste kan være feil? Er kortet ødelagt? Er det garantert at om jeg kjøper et nytt, så virker alt? Og hva er chipsettdrivere? Har et MSI G4ti4400 Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hvis du har overklokket skjermkort, må du stille tilbake i programmet Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Det står selvfølgelig på default nå. Mere hjelp noen? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er du sikker på at du har rett FSB og at andre innstilninger i bios er rett. Siden du resetta bios er det vel noe der. Prøv agp fastwrite og sjekk innstillningene på minne. Har du testa med 3dmark2003 sånn at du vet at det er 3d-kortet. Prøv også å innstallere driverne på nytt. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 3dmark synes jeg gikk bra..fikk litt under 2000 poeng..har 2.2 ghz + 512 mb ram hva er fastwrite, og hvor skru jeg på det? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvis du får greit resultat i 3dmark tror jeg ikke det kan være fastwrite. Chipset-drivere er drivere til hovedkortet ditt. Tror nok du har på antialiasing og anisotropisk filtrering. Sjekke det! Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har sjekket det, og begger er av! Er det hardware eller software feil? Noen som har peiling?? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Kanskje du har fått futtet RAMen i skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå