Gå til innhold

Lost S5; Første promo(Spoilers)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Dette ser jeg frem til! Jeg er fremdeles tro mot Lost, selv om mange har falt av. Personlig mener jeg at serien fremdeles holder god kvalitet. :D

Lenke til kommentar
Dette ser jeg frem til! Jeg er fremdeles tro mot Lost, selv om mange har falt av. Personlig mener jeg at serien fremdeles holder god kvalitet. :D

Samme her! Jeg vet mange andre har bailet ut, men jeg har fortsatt troen. Dessuten er jeg altfor nysgjerrig og MÅ finne ut av hva det hele handler om. Uff, februar 2009 er fryktelig lenge til da..

Lenke til kommentar
Og pauser er det ikke i andre serier?

Tror alle skjønte hva han mente.

Ikke like mye pauser nei.

Seriene har jo sesonger som er omtrent like lange, altså rundt 22-23 episoder, så like lange pauser er det jo. 24 for eksempel, går fra januar til mai, og har pause til januar igjen. Akkurat som Lost. Prison Break pleier å være ferdig i april, og begynner igjen i august/september, men PB har i tillegg en hel del pauser midt i sesongen, + en lang julepause. Dette har verken Lost eller 24. Serier som Smallville, Heroes og House fungerer på samme måte som Prison Break, så det samme gjelder for dem.

Så det hele munner enkelt og greit ut i hva du foretrekker; mange små pauser på lengde fra 1-8 uker fordelt utover i sesongen, eller en hel sesong sammenhengende +/- 22 uker på rad, og så flere måneders pause mellom sesongene. Noen liker det ene, andre foretrekker det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...