Filmvenn Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Promo: Se filmen hos Youtube De første nye scenene starter etter halvt minutt. Endret 22. oktober 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dette ser jeg frem til! Jeg er fremdeles tro mot Lost, selv om mange har falt av. Personlig mener jeg at serien fremdeles holder god kvalitet. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dette ser jeg frem til! Jeg er fremdeles tro mot Lost, selv om mange har falt av. Personlig mener jeg at serien fremdeles holder god kvalitet. Samme her! Jeg vet mange andre har bailet ut, men jeg har fortsatt troen. Dessuten er jeg altfor nysgjerrig og MÅ finne ut av hva det hele handler om. Uff, februar 2009 er fryktelig lenge til da.. Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er nok litt for nysgjerrig til ikke å følge med når en ny sesong kommer jeg og. Kan bli spennende Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Youtube videoene forsvinner hele tia, se den heller der: http://www.sl-lost.com/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper de sender noen oppsummering av det som har skjedd først. For jeg har virkelig glemt det meste etter det ufattelig lange pausene. Ingen ord kan beskrive hvor teit det har vært med alle de lange pausene. Likevel føler jeg at jeg må se resten av episodene. Avslutte det jeg har startet. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg klarer nesten ikke å vente. Helt enig med lund over. Ufattelig lange pauser og jeg er drittlei. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så promoen nå.. Som sagt over hadde jeg nesten glemt at øyen forsvant. Men gleder meg som faen til å begynne på s5. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hvor mange sesonger blir det totalt da? 15? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Seks, tror jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Det er bestemt at det blir 6 sesonger, så folk kan gi seg med de "det tar aldri slutt"-uttalelsene sine nå. Gleder meg forøvrig kjempemye til sesong 5 Endret 7. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg syntes faktisk at det er litt trist at det slutter etter 6 sesonger. Lost er den eneste serien som fortsatt går på tv som jeg syntes er spendenes. Men men, det kan jo ikke var for evig heller Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lost er den eneste serien som fortsatt går på tv som jeg syntes er spendenes. Var vel å ta litt hardt i. Er vel mer pauser enn det er TV Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lost er den eneste serien som fortsatt går på tv som jeg syntes er spendenes. Var vel å ta litt hardt i. Er vel mer pauser enn det er TV Og pauser er det ikke i andre serier? Tror alle skjønte hva han mente. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Og pauser er det ikke i andre serier?Tror alle skjønte hva han mente. Ikke like mye pauser nei. Og ja vi skjønte hva han mente, kommentaren min var ikke ment negativt mot han Er bare for å poengtere at jeg er lei av pausene Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Og pauser er det ikke i andre serier?Tror alle skjønte hva han mente. Ikke like mye pauser nei. Seriene har jo sesonger som er omtrent like lange, altså rundt 22-23 episoder, så like lange pauser er det jo. 24 for eksempel, går fra januar til mai, og har pause til januar igjen. Akkurat som Lost. Prison Break pleier å være ferdig i april, og begynner igjen i august/september, men PB har i tillegg en hel del pauser midt i sesongen, + en lang julepause. Dette har verken Lost eller 24. Serier som Smallville, Heroes og House fungerer på samme måte som Prison Break, så det samme gjelder for dem. Så det hele munner enkelt og greit ut i hva du foretrekker; mange små pauser på lengde fra 1-8 uker fordelt utover i sesongen, eller en hel sesong sammenhengende +/- 22 uker på rad, og så flere måneders pause mellom sesongene. Noen liker det ene, andre foretrekker det andre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tja, jeg regner da pausene kom som på grunn av streiken som pauser. Det førte til at alt ble/virket så mye kortere. Regner dog med at de kommer tilbake for fullt i januar/februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå