Baltazar94 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bare hvis de støtter politisk Islam, vel? De som hevder Islam er fredens religion, kan de jo ikke støtte steining! De gjør dt nok muligens ikke bevisst. Men støtte til islam, er også støtte til steining, og all annen elendighet som er en del av islam, og som er nedfeldt i islams skrifter. Det er ikke mulig å støtte bare en del av islam. De som tror det, lurer seg selv. islam er en ideologi, med sin egen religion. islam er islam, det fiins ikke noe eget "politisk islam" Her er det mange muslimer som også lurer seg selv, fordi de ønsker å fortsatt være muslimer etter at de har flykte fra elendigheten som islam forårsaket i deres eget land. Men det de opplever nå, er at den samme elendigheten har fulgt med på lasset, og truer med å ødelegge Norge også. islam er politisk,religion og politikk er det samme, og islam ødelegger både de mennesker og de samfunn der den får innpass. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 For så lenge det er noen her på forumet, eller ellers i samfunnet som støtter islam, så støtter de også steining etter islams lov. For steining er en del av islam, og støtter man islam, så støtter man også alt som er foreskrevet og tillatt i følge islams skrifter. Selv om personene selv ikke oppfatter det som støtte, så gjør muslimene det. Dette er like meningsløst som å si at alle kristne og alle som støtter kristendommen automatisk støtter drap på homofile og folk som bedriver utroskap. Rent tøv. Nei det er det ikke. Steining er en del av islam, og støttes og lgitimeres i islams skrifter. Drap på homofile, og folk som driver med utroskap har ingen støtte i Bibelen. Derfor kan du heller ikke si at kristne støtter drap. Bibelen hverken støtter eller legitimerer noen form for vold og drap. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hijab blir argumentert for som et religiøst plagg. Hvorfor gir vi religion denne særstillinga i samfunnet? Hva er den prinsipielle forskjellen på en hijab og en samekalott? Og speaking of religiøse symboler; hva om vi har en ortodoks jøde som vil bli politi? Skal han få gå med den digre, svarte hatten på jobb? Det er ikke på langt nær alle muslimske kvinner som bruker hijab. Politiet skal være en nøytral, uavhengig part i et samfunn med mange forskjellige grupperinger. Ingen hijab, ingen Nei-til-EU-merker, ingen Venstre-nåler. La oss beholde upartisk makt i politiet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Men støtte til islam, er også støtte til steining, og all annen elendighet som er en del av islam, og som er nedfeldt i islams skrifter. Hvor i islams skrifter da? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Men støtte til islam, er også støtte til steining, og all annen elendighet som er en del av islam, og som er nedfeldt i islams skrifter. Jeg støtter islam og koranen fult ut, jeg støtter ikke steining, det står det INGENTING om i Koranen Så det å si at steining er en del av Koranen budskap er dessverre feil. men i Toranen er det nevnt, også Bibelen er det nevnt, Så kristne og jøder støtter vel steining?? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skeptics Annotated Quran Skeptics Annotated Bible Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skeptics Annotated QuranSkeptics Annotated Bible Og hva ska vi med dette? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Drap på homofile, og folk som driver med utroskap har ingen støtte i Bibelen. Derfor kan du heller ikke si at kristne støtter drap. Bibelen hverken støtter eller legitimerer noen form for vold og drap. Tredje Mosebok, kapittel 18: 22. Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom. 29. For alle som gjør slike avskyelige gjerninger, alle som finner på slikt, skal utryddes av sitt folk. Til å være kristen må jeg si du kjenner din bibel dårlig. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg tar det for gitt at ingen her på forumet mener steining er ok. Det bør du ikke gjøre uten videre. For så lenge det er noen her på forumet, eller ellers i samfunnet som støtter islam, så støtter de også steining etter islams lov. For steining er en del av islam, og støtter man islam, så støtter man også alt som er foreskrevet og tillatt i følge islams skrifter. Selv om personene selv ikke oppfatter det som støtte, så gjør muslimene det. Har du en link til en online koranen elns hvor det står dette, hadde vært interessant og fått lest dette slik det står i Koranen. Vist du ikke vet hvor det står så trenger du heller ikke lete, jeg tviler ikke på at det står der.. Her har du en linke til islams skrifter http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchhadith.html Jeg husker ikke hvor det står om steining, men det finner du nok ut av. Men i islam er steining en godkjent straffemetode, med detaljerte regler om hvor store steiner man skal bruke. Steinene må være store nok til å påføre offeret dødelige skader over tid, men ikke for store slik at offeret dør for tidlig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg husker ikke hvor det står om steining, men det finner du nok ut av. Men i islam er steining en godkjent straffemetode, haha leser du ikke andre sine innlegg? Som jeg nettop sa, KORANEN sier ingenting om at du skal steine folk til døde,. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Men støtte til islam, er også støtte til steining, og all annen elendighet som er en del av islam, og som er nedfeldt i islams skrifter. Jeg støtter islam og koranen fult ut, jeg støtter ikke steining, det står det INGENTING om i Koranen Så det å si at steining er en del av Koranen budskap er dessverre feil. men i Toranen er det nevnt, også Bibelen er det nevnt, Så kristne og jøder støtter vel steining?? Støtter du islam fullt ut som du sier, så støtter du også steining. For det er en del av uslams lov. islams lov har også regler for hvor store steiner som skal brukes, og formen på steinene. Det er ulovlig å bryte disse reglene for hvilke steiner som skal brukes. Steining er ikke beskrevet i koranen, men islams skrifter er mer enn bare koranen. Det er mulig jøder også støtter steining, men jeg har aldri hørt om jøder som steiner sine egne, slik muslimer steiner sine kvinner. Bibelen støtter ikke steining, og jeg har heller aldri hørt om folk som kaller seg kristne som steiner sine kvinner, "In Iran, stoning a person to death is not against the law -- using the wrong stone is." ~ Amnesty International Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skeptics Annotated QuranSkeptics Annotated Bible Og hva ska vi med dette? Isteden for å komme med tomme påstander og myter, kan man heller sjekke fasiten og se om det faktisk er slik som det sies. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Steining er ikke beskrevet i koranen, men islams skrifter er mer enn bare koranen Islamske skrifter er tatt utifra Koranen, og når Koranen ikke nevner noe som helt om at du skal steine folk?? Isteden for å komme med tomme påstander og myter, kan man heller sjekke fasiten og se om det faktisk er slik som det sies. Fasiten i denne sammenhengen blir jo Koranen, vi muslimer skal jo følge Koranen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fasiten i denne sammenhengen blir jo Koranen, vi muslimer skal jo følge Koranen og Quran er ikke Koraen nå da? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fasiten i denne sammenhengen blir jo Koranen, vi muslimer skal jo følge Koranen og Quran er ikke Koraen nå da? Jeg har lest Koranen, Quran, og mener fortsatt at det ikke står noe som helst at det er tillatt å steine folk til døde, Du/dere som mener det, kan ikke DERE vise meg, hvor det står i Koranen, Quran? Lykke til med å finne det Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Drap på homofile, og folk som driver med utroskap har ingen støtte i Bibelen. Derfor kan du heller ikke si at kristne støtter drap. Bibelen hverken støtter eller legitimerer noen form for vold og drap. Tredje Mosebok, kapittel 18: 22. Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom. 29. For alle som gjør slike avskyelige gjerninger, alle som finner på slikt, skal utryddes av sitt folk. Til å være kristen må jeg si du kjenner din bibel dårlig. Jeg kjenner Bibelen, og vet godt hva som står der, så jeg regnet med du ville komme slepende med dette. Men det står ikke her at kristne skal drepe homofile. Derimot så sier bla Jesus dette i NT: Du skal elske din neste som deg selv.' Og de som er homo er så vår neste. At homofili er synd er en annen sak, men det er uansett ikke vår sak å "straffe" de homofile på noen måte. Det kan være mange grunner til at noen er homofile, og vi kan ikke gjøre noe med det uansett Og vi skal heller ikke dømme dem som er homo. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva var det med setningen "skal utryddes av sitt folk" du ikke forstod? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg husker ikke hvor det står om steining, men det finner du nok ut av. Men i islam er steining en godkjent straffemetode, haha leser du ikke andre sine innlegg? Som jeg nettop sa, KORANEN sier ingenting om at du skal steine folk til døde,. Det har jeg heller ikke påstått. Jeg skrev at isllam støtter steining. Og islams skrifter er mer enn bare koranen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå kan jeg jo bare si at det står alt mulig bibelen. Så uansett hvilken meninger man har så kan man finne backup i bibelen. Men nå skal vi vel egentlig prate om Hijab i politiet og ikke religions kritikk, det har vi vel tråder for Men, jeg synes politiet skyter seg i foten med denne her, om ikke låret. Nå må de jo si ja til alt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Støtter du islam fullt ut som du sier, så støtter du også steining. Ja Baltazaaaaar94, du har fortsatt ikke svart meg på dette spm?? Prøver du unngå spm?? Kan du VISE meg hvor Koranen det er tillatt å steine folk? islams skrifter er mer enn bare koranen. Som jeg har svart Islamske skrifter er tatt utifra KORANEN, men når KORANEN ikke snakker om steining til døde, så kan det helle ikke stå i islamske skrifter, forstår du egentlig hva jeg sier deg til deg? Endret 10. februar 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå