Mark 9 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg studerer IT og en jeg studerer sammen med er blitt hekta på Open Office og Linux. Selv er jeg mer tilbakeholden og litt mer Microsoft type Så det stakk en liten fanden i meg, "Mon tro om det ikke går å åpne ODT i Word/Office 2007", så jeg googlet litt og fant frem til ODF Add-in for Office, men den funket relativt dårlig. Mer googling... Sun ODF Plugin 1.2 for Microsoft Office hørtes interessant ut, prøver den. Voila... ODT åpner i Word 2007 Håper dette holder dette som bevis Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Brukte Suns plugin under Office 2003 for en stund siden. Det var svært ustabilt og Word advarte meg når jeg lagret (irriterende). Har det blitt bedre med nyere versjoner? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Vel, den er passe irriterende ved oppstart ved at den skal søke etter oppdateringer hver gang den startes.. Og det kommer en advarsel i det en lagrer filen. Kan vel si det sånn at perfekt er det ikke, men det er en måte å gjøre det på... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dere får trøste dere med at ODF-støtte kommer til Office 2007 via SP2. Det er dog en stund til SP2 er ferdig. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå