007CD Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Nå sitter jeg fast, kranglet ikke så mye med Realtek engang før dette kortet kom og redefinerte alt av lydproblemer. Uansett, nå har jeg sjekket enhetsbehandling og der er det ingen hardware problem rapportert, reinstallert driveren ett par ganger, prøvd oppdatert driver for XP X64, slått over til lyd ut på lydkortet istedet for ATi skjermkortet. Videre har jeg også forsøkt forskjellige headset alle med samme resultat, og verifisert at de funker på laptopen, så problemet ligger enten i programvaren eller lydkortet i og for seg. Når jeg kobler til den grønne porten så babler programvaren om at jeg skal koble til en annen port, problemet er at på Striker 2 Formula finnes ikke denne porten så da står jeg der med tomme hender. Jeg kjører XP 64 Bit. EDIT: Dette problemet har blitt løst, etter en mail til ASUS så skal kortet i retur til Netshop, her er det mistanke om hardware feil og ergo var saken ute av hva jeg kan gjøre, her skal det byttes ut. Endret 28. oktober 2008 av 007CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå