Luddezor Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hei, tenkte jeg kunne bare kjøre litt generell info: Jeg er en totalt nybegynner og har veldig lite peiling, sånn egentlig. Hensikten med å legge ut er for å få vite hva jeg kan gjøre bedre og hvordan. Tatt med et Sony a300-dslr alt standard. Edit: Tror kanskje bildet ble noe stort, beklager om dette er tilfellet Endret 22. oktober 2008 av Luddezor Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei, velkommen til BK. Bildet er nok litt stort, som nykommer lønner det seg å lese retningslinjene nøye; da slipper du en del pes. Det står en del om hvordan du kan få riktig størrelse på bildene her. Så over til bildet. Jeg synes komposisjonen er grei, men jeg savner noe i forgrunnen som kan fange blikket før det beveger seg langs stien. Selve sort/hvit konverteringen er OK i mine øyne.; passe med kontrast. Tom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg likte det her jeg egentlig. Det er noe i enden, og jeg vil dit! Men syns at signaturen din drar alfor mye oppmerksomhet. Endret 23. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå