Erik den Raude Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Slike privilegier skal man gjerne gjøre seg fortjent til (dvs. vise til helt normal, selvfølgelig takknemlighet for alt som tydeligvis tas for gitt). Med mindre en betaler internettregningen selv, for egne penger, altså. Endret 11. januar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette virker egentlig som en gangske normal 15åring, ifølge mine erfaringer :!: jeg kan gjerne sitte hele dagen i sengen og chille foran pcen. har kanskje en eller to samtaler med foreldrene mine om dagen. Likevell føler jeg at vi har et veldig bra fohold. tror det viktigste er å ha regler, vet ikke hvordan foreldrene mine har klart det, men de får meg til å følge disse obskure reglene de finner på, som gjerne består av å spise middag med de, si ifra hvor jeg er osv. tror egentlig ikke dette hjalp ts på noen måte..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så visst det er uvanelig og sitte med PCen i 6-7 timer hver dag så er jeg unormal ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå