Gå til innhold

Kamera som tåler en fest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte MJU850SW forrige fredag, og brukte det som rørepinne på lørdag...

Samme dagen gjemte jeg bort tastaturet og musen for å unngå en YouTube-fest, og da en kamerat på død og liv skulle finne det fant han også mitt forrige kamera+lader (Casio Exilim EX-V7+8GB Minnebrikke) som jeg var overbevist om at har vært stjålet i et år nå. :wallbash:

Så nå har jeg to kameraer :-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Etter å ha prøvd Olympus mju 850 vil jeg heller anbefale å kjøpe et vanlig kamera med forsikring.

I forhold til mitt Ixus 860 var det utrolig tregt, hadde en drøss med komplett ubrukelige funksjoner og bildekvaliteten var heller ikke noe å rope hurra for.

Hvis det er slik at man tar liv av alt elektronisk utstyr når man drikker tror jeg det er bedre å revurdere ens drikkevaner fremfor å kjøpe utstyr som tåler slikt. :)

Lenke til kommentar

Off topic, men uansett - skal du ha noe som tåler det aller meste (uten tanke på økonomi) så har du Nikon D3 eller Canon 1D mkIII :) Har brukt D3 på flere ekstremt fuktige fester, pleier skru på UV-filter for å unngå feite fingeravtrykk på glasset, ellers ingen bekymringer for hva det tåler. Kamera er etter mitt syn en bruksgjenstand, ikke noe poeng med fancy kamera som ligger hjemme i skapet.

Har forøvrig også et relativt nytt Ixus til dette formålet, men bildekvaliteten er seriøst ræva - så har mer eller mindre donert det til kjerringa :)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...