TeddyErt Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har tenkt på å kjøpe nytt hovedkort. Må være P4, og har 2*512 DDR (pc2700) corsair som må passe. Ellers så vil jeg gjerne ha et med raid integrert, men dette er ikke noen nødvendighet. Noen som har noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ville valgt et hovedkort med I845PE brikkesettet, er meget bra det settet. Hvilken frabikat du velger er vel en smaksak, men abit, asus, msi, epox er alle bra hovedkort produsenter. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Må si meg uenig med Kjetil her. Har du 2 * PC2700 og skal klokke bittelitt er ikke PE kort tingen. Skal du derimot ha mest mulig ytelse for pengene er jeg enig. For 2 * PC2700 ville jeg ha valgt Granite Bay baserte kort, da du har litt å gå på mht. klokking. Kjører min P4 2.4B på 3GHz, minnet på 350MHz på mitt P4G8X.... -KJ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er ikke alle som tenker på overklokking jevel? Han sa ikke noe om det Eg kjøper et system som eg ikke skal overklokke, men eg vil vente til Springdale/Canterwood kommer før eg vuderer å kjøpe nytt system, ja og intel p4 med 800MHz FSB. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Har sett litt på anbefalingene på her, og fant et som så spennende ut: Gigabyte GA-8INXP. Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå