r2d290 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hallo Har en bærbar HP dv8231 der jeg to ganger den siste måneden har hatt problemer med at vifta begynner å bråke. Begge gangene har jeg brukt PC-en i mange timer før det plutselig skjer, og når det skjer får jeg den ikke til å slutte. Nå, den siste gangen lot jeg den gå i 3 minutt, og da hørtes det etterhvert ut som om at noe var løst inni der. Pc-en er 2,5 år gammel Har jeg reklamasjonsrett på dette, og er det eventuelt noe jeg kan fikse selv uten å bryte garantien? Har aldri fjernet støv fra vifta (kan hende at det har blitt gjort når jeg har hatt den på reprasjon though), så mistenker at dette kanskje kan være en faktor, men jeg finner ikke helt ut av hvilke skruer jeg skal åpne for å komme til vifta. Noen tips? Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Her kan du ihvertfall se en video av hvordan man demontere hele PC eller deler av den. Høres ut som viften er eller lageret til viften er dårlig. Kan reklamere på dette, mot de du kjøpte PC av, som igjen reklamerer mot HP. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Takker for svar Da er den sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå