Boralis Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tenker på en viewsonic P95F+ 19", noen som har erfaring med denne? på forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kjøpte en for 6mnd siden, fikk en defekt en (som alle andre tydeligvis). Returnerte den og fikk en P95f istedet, og den er jeg virkelig fornøyd med. Det er en god skjerm, hvis du er så heldig å få en som er uten defekter. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har en viewsonic p95f+ Gode ting: Ultrabrite for spilling eller for å se video (bilder blir mindre mørke). 1600*1200 optimal oppløsning. Perfect flat (helt flat, synnes nå at runde skjermer er rare å se på. Ok bildekvalitet. (meget bra fargegjengivning). Antiglare, antireflect... Sliter mindre på øynene. Kjipt: Damper wires (står ikke om det når du kjøper den men den har det) Lillebror p90f har ikke damper wires. Font kan være litt uklar i kantene/hjørnene Du må faktisk stille en del på skjermen før du blir fornøyd, for best resultat vær gang du skifter oppløsning /hzs Anbefales. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Bestilte en via web. Var ikke fornøyd i det hele tatt. Uskarpt uansett hvor mye jeg stilte på alle instillinger. Benyttet meg av angrefristen og returnerte til webshop. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har selv hatt en p95f+ som jeg var svært misfornøyd med. Den virket uskarp samt at det var så å si helt umulig å stille den inn. Samtidig er det mange andre som har hatt problemer med p95f+. Det kan jo være at det bare har vært en feilproduksjon på et parti skjermer. Men jeg hadde ikke turt å bestille en slik igjen. Jeg var så heldig å få den byttet i en p95f, som er en svært god skjerm. Men de får man ikke kjøpt lengre, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå