flekken Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ja, nå er tiden inne for å fornye mobilen. Har en nokia n82 som jeg er godt fornøyd med, bortsett fra at den ikke har noen god musikkspiller. ønsker meg; minst 3g (gjerne super) stor skjerm (lett å se gps) gps. god musikkspiller wi-fi e-post leser å helst exchange støtte. (må kunne brukes mot jobben) ellers alt annet min nokia n82 støtter. bluetooth noen tips ? :-) blir veeeeldig glad. noen som vet hvilke nokia telefoner som har exchange støtte. ser gjerne på andre modeller enn nokia også. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 - Nokia N96 - Samsung Omnia - Samsung i8510 Innova - HTC Touch HD - HTC Diamond Pro - Sony Xperia X1 Lenke til kommentar
iSmile Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kansje Lg Kc910.. Tror den har det meste av det du ramsa opp. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Her får du en liste hvor kravene er satt så likt N82 som mulig: http://tinyurl.com/5scx4s Alle modellene du får opp med det filteret er på papiret like bra eller bedre enn N82. Hvor bra en musikkspiller er, er imidlertid vanskelig å finne noe objektivt som kan si noe om. Jeg vet ikke om musikkspillerne på N79 og N85 er lik N82. I utgangspunktet ville jeg ha trodd det, men det var en del endringer i multimediafunksjonalitet ved S60 FP2-oppgraderingen, så det kan ha blitt bedre. Hvis du greier å vente, så ville jeg ha sett på tester av Touch HD og Samsung GT-i8510 INNOV8, og tatt en vurdering etter det. Lenke til kommentar
KTB Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei Nokia E71 har jeg skaffet meg og det er den beste jeg har hatt på lenge. Den har det meste du nevner, og så er den en liten lekkerbisken også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå