Merko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei. Idag fikk jeg beskjed av kjørelæreren min at jeg hadde fått oppkjøringstime i november ei gang. Men jeg mangler førstehjelpskurset, noe jeg egentlig skulle ta den 16. denne mnd, men kurset var fullt. Har nå hørt med de fleste kjøreskolene her i området om jeg kunne tatt kurs hos dem, men alle førstehjelpskursene som er før jul er fulle. Hadde vært veldig synd om jeg måtte avbestille oppkjøringen, så vente på ny. Jeg kan jo prøve hos andre kjøreskoler, men det er egentlig uaktuelt. Bor i Kr.sand og de kjøreskolene som er her er desverre fulle. Noen som kunne ha kommet med noen greie tips? Takker så mye :-) Har forresten mopedlappen, og tok egentlig førstehjelpskurset da, men læreren på den skolen har "glemt" og skrevet meg på at jeg har gjennomført kurset (Dette har skjedd med en del folk fra den ungdomsskolen jeg gikk på ifølge andre kjøreskoler). Har prøvd det meste med å få tak i han læreren, men ingen på den skole vet noe! Uansett, lang tråd. Takker for tips! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 snakk med rødekurs de kan gi deg kurs som er godkjent Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvilken kjøreskole bruker du ? Ikke at det har så mye med saken å gjøre xD Jeg bruker Kristiansand trafikkskole Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Kjører hos Skau Trafikkskole, han 'tilbyr' alt untatt førstehjelpskurs Hoved grunnen for at jeg valgte denne plassen er at han er mye billigere en de fleste, også 120kr billigere i timen en de andre her. Nightmeare: Kan jeg få 'time' når som helst hos de? eller er de også sånne som blir fulle ganske fort og gjør bare kurs 1 gangi mnd? Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå