Gå til innhold

Movement lag i WoW

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har ett irriterende problem.

Som topic sier har det noe med lag å gjøre.

Scenario: F.eks på Isel of Quel`danas(?), kan jeg stå med charen min mot sør, samme med kamera. Alt som skjer foran charen og kamera går smooth som pokker.

Men, om jeg f.eks snur kameraet eller charen min, "fryser" skjermen ett halvsekund og så kommer bildet.

Da har allerede charen snudd seg, det er liksom bare det visuelle som henger igjen.

Dette er veldig lett synelig om kameraet snues 180grader veldig fort.

Jeg har en splitter ny "råtass" av en PC, og før patch 3.02 hadde jeg problemet, men ikke like nøye som nå.

Hva i pokker kan jeg gjøre for å fikse dette?

Ting jeg har forsøkt:

Timingmethod: Fant en guide på nvidiaforum om en som hadde nøyaktig samme problem, for han hjalp det når han endra Timingmethod i config.wtf filen i wow mappa

Men ikke hos meg.

Settings: jeg har prøvd å stille på ditt og datt på video, ingenting ser ut til å hjelpe.

Jeg kjører alt(utenom Skygger) på full guffe, og det er cake for PCen å dra.

CPUen kjører på 30%, ca 30% av RAMen er brukt og 30% av GFX kortet, temp ligger henholdsvis på 16, 30 og 45grader.

Latency: Så det var en annen kar som snakket om at det kunne være latencyproblem, men jeg ligger på rundt 200ms, så godt innenfor "grønn"..

Hardware:

Intel Q9450

GTX 280

4gb RAM

Asus Maximus Formula

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes ut som at maskinen sliter med å laste inn informasjonen kjapt nok. Har du prøvd å kopiere spillet til en annen harddisk? Jeg anbefaler ikke å kjøpe en ny harddisk kun for å prøve dette, men dersom du har flere disker kan det være verdt et forsøk til å få WoW og Windows på forskjellige harddisker. Jeg har fått ganske bra flyt etter å ha satt opp raid av harddiskene.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Hei.

Nei, du det har jeg ikke prøvd.

Jeg har en 3år gammel Raptor, som bråker noe jævelig når Vista indekserer, men det høres ikke unaturlig ut.

Ja, det virker litt som at den sliter med det, men høres det ut som ett Hardware eller software problem? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...