Rickman Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har stort sett bare muligheten til å trene om morgenen, og det er stort sett rett etter jeg står opp (kanskje en halv time senere). På disse morgentreningene hender det ofte at jeg blir fort kan bli litt slapp ut i økta. Bør man egentlig spise noe før man trener om morgenen, eller bør man bare kjøre rett på? Kan det være lurt å spise rett før man legger seg i såfall? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Først og fremst, hvilken trening er det snakk om, og hva vil du oppnå med treningen? Lenke til kommentar
Rickman Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Trener stort sett styrke, ca 3 ganger i uka Noe løpetrening (fettbrenning) i blant også. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ja, men hva vil du oppnåååååå Lenke til kommentar
Rickman Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva mener dere? Vil jo bygge litt muskler på kroppen/holde meg i form Har ikke noen sterk målsetning om å bli kjempebøs og sånn, hvis det er noe sånt dere mener? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hva vi mener? hva vil du OPPNÅ, bygge muskler, eller gå ned i vekt. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vil uansett ikke anbefale å trene på tom mage, hvis det er det du gjør så er det ikke så rart du blir slapp litt utover økten. Hvis problemet er at det ikke er tilstrekkelig mye tid mellom frokost og trening til at kroppen får til å få ut nok energi fra maten, så kan du jo vurdere å spise noe med litt raske karbohydrater til frokost. Et par bannaner eller noe sånt burde funke fint for det formålet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Å trene på tom mage er ikke lurt nei, du mister "trøkket" mye lettere. dermed blir intensiteten lavere, og dermed får du mindre effekt. Hvis du MÅ trene om morgenen av praktiske årsaker, sats på havregrøt kokt på melk, med frukt. Lenke til kommentar
Rickman Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Funker det like bra med havregryn m/melk? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, det tror jeg. Havregrøt er bare så mye bedre Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hele greia med at man liksom skulle forbrenne så mye mer fett ved å trene på tom mage om morgenen er vistnok også tilbakevist i studier nå. Så ingen grunn til å gå sulten på trening. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Når jeg er på deff kjører jeg somregel cardiotrening før frokost, og det funker for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå