Hansforum Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har et Silverstone Tj06 kabinett som jeg har låst en gang i tiden, men har mistet nøkkelen. Nå trenger jeg å få låst opp for å bytte DVD spiller, men har ikke nøkkel, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du kan jo prøve å dirke låsen Eller om du ikke finnen noen annen måte så kan du borre den ut. Lenke til kommentar
ZomBeeBob Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Har noe av samme problemet her. Har en Antec Sonata III Miditower kasse stående her som jeg har mistet nøkkelen til. Men jeg skulle tro dette var en ganske "standard nøkkel". Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i en nøkkel. Endret 25. oktober 2008 av ZomBeeBob Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Lang nese til oss.... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tror forresten jeg har en eller to slike nøkkler fra et eldre kabinett. Har aldri brukt låsen. Ta kontakt om det er innteresse Endret 25. oktober 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
ZomBeeBob Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tror forresten jeg har en eller to slike nøkkler fra et eldre kabinett. Har aldri brukt låsen. Ta kontakt om det er innteresse Takk for tilbudet. Men etter 8!! Timers leting i går fant jeg endelig nøkkelen. Den hadde lagt seg nederst i esken som pcen kom i, under pappen som lå underst. Men som sagt, takk for tilbudet : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå