Torjus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Sitter med en iPhone 8GB 2.gen nå som jeg er lei av, kan få 2500,- for den også kjøpe C905 til 4400kr hos CDON. Bør jeg kjøpe nå eller vente til prisen faller, evt vente til en annen modell kommer? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Siden jeg hater Iphone ville jeg selvsagt kvittet meg med denne raskest mulig og kjøpt hva som helst annet Jeg ser at det kun er den svarte c905 som er ute på markedet, er det ok for deg så ville jeg uten tvil gått for denne....vist ikke kommer nok de andre fargene ganske så kjapt Eller du kunne ventet på noe enda bedre.....samsung innov8 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Da var iPhonen solgt. Nå må jeg ha noe nytt, hadde ekstremt lyst på C905 helt til jeg prøvde den. Følte knappene bråkte og den var ganske stor. Så har lyst til å se på alternativer. Har veldig lyst på nokia pga desktopen/skrivebordet (kalender osv), mens jeg vil ha SE pga design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå