-Logos- Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei. Jeg fikk data kjræsj og måtte formatere c: Da jeg startet windows igjen etter installasjonen fikk jeg ikke åpna f: den var NTFS og jeg hadde satt brukerrettigheter, nå står det at filsystemet er RAW, og jeg får opp meldingen, F: er ikke tiljengelig. Hvordan han jeg få åpna F: igjen. har skolearbeid og viktige ting der. Håper på hjelp raskest Hilsen gutt som sliter Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ikke for å skremme deg, men det virker som om f: er slettet. Altså den er upartisjonert.. Ser ut til at skolearbeidet ditt er vekke.. NB: Jeg er ikke helt sikker :-? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 se om du kan få ut filer via data recov programmer. feks captain nemo den har hjulpet meg en gang. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 I partition magic står det at 300 mb er brukt. og at det er NTFS. Er du sikker på at ingenting går? kipt å miste dette rett før eksamanene. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 TAKK Jeg fikk tilbake filene mine men captain nemo, J.... bra program Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå