superkaisa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg trenger en billig god spill pc som takler de fleste spill. det kan være bærbar eller stasjoner. jeg lurer litt på å kjøpe eller burde jeg oppgradere den gamle? den gamle er en bygget pc av en jeg kjenner. Noen forslag? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvor mye legger du i "billig"? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Informasjon i tråden Fordi mange spørsmål i denne kategorien ofte er svært lite utfyllende bes alle som ønsker svar på hva de bør kjøpe om å legge med følgende informasjon i innleggene sine: Hva skal maskinen brukes til? Prisantydning? Skal maskinen overklokkes? Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Hvis de "datakyndige" i på forumet får denne informasjonen er det langt lettere å gi gode svar på hva du bør velge som vil gi deg en bedre PC tilpasset dine behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå