Chief Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har et ASUS A7N8X Deluxe hovedkort og bruker onboard lydkortet! Er stort sett fornøyd med det, bortsett fra et par småting som irriterer noe helt vanvittig! Når jeg spiller Counter-strike blir lyden etter en tid med spilling helt vanvittig rar! Noen som kan si meg hva som er galt?? I tillegg så kan jeg ikke bruke equalizeren da den stiller seg tilbake til en av de default instillingene hele tiden! Må jeg slutte å bruke dette onboard lydkortet også! Er det ikke mulig å lage et eneste onboard lydkort som fungerer. Jeg er etter hvert lettere frustert over de svært så hjelpesløse onboard lydkort produsentene! Jeg er fristet til å bruke Creative SB Live! 5.1 kortet mitt igjen! Det er fungerer iallfall uansett! -Chief- Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Mulig du må slå av ekko-effekter og sånt... Jeg har samme hovedkort selv, og måtte bruke noen lure kommandoer i cs console for å få normal lyd. Det var (etellerannet)_ambience 0 tror jeg... Sjekk litt rundt så finner du sikkert riktig kommando. Noen cs-horer som kan hjelpe han med dette? Stafettpinnen er overlevert! Lenke til kommentar
formann Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har opplevd problemer med Soundstorm lyden jeg også.. da i form av spraking. Det høres nesten ut som når man røsker ut stikkontakten på en gammel forsterker, og den spiller videre pga kondensatorene.. men bare noen sekunder før man får en sprake lyd og lyden gradvis forsvinner helt. Så jeg lurer litt på om det kan være noe galt med konsatorene til lyden. Har også en kamerat som har samme problemet med sitt A7N8X og han er ikke alene, så jeg tror nok dette er en feil som nVidia er klar over. Lenke til kommentar
Saruman!!! Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Samme problem med deluxe-kortet mitt også. Har flere spill der lyden spraker, knitrer og smeller. Venter i lengsel etter driveroppdateringer.... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Samme problem med deluxe-kortet mitt også. Har flere spill der lyden spraker, knitrer og smeller. Venter i lengsel etter driveroppdateringer.... Nettopp, lyden spraker! Det er det som er problemet! Tror du det vil løses med driveroppdateringer?? -Chief- Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tror de må det, brukte onboard på mitt HK før, har ikke soundstorm, men når jeg hørte på en mp3 (ikke alle sanger) f.eks nyeste Red Hot Chili Peppers albumet så spraket det i høytalerne bak, prøvd med mitt SB Live og der er sangene helt bra Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det finnes allerede drivere som fikser dette svjv, men ikke fra nvidia, neste driver fra nvidia skal fikse det. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det finnes allerede drivere som fikser dette svjv, men ikke fra nvidia, neste driver fra nvidia skal fikse det. 2.03 hjalp ikke hos meg! Eller er det kommet noen i det siste? Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Lyden min begynner å sprake av og til, da går eg bare ut av spilet og inn igjen så er det iorden men fy fa** så iriterande det er. Hvor er dei nyeaste drivareane?? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Lyden min begynner å sprake av og til, da går eg bare ut av spilet og inn igjen så er det iorden men fy fa** så iriterande det er. Hvor er dei nyeaste drivareane?? Det er i orden hos meg også når jeg går inn igjen på spillet, men så kommer det tilbake etter en tid med mere spilling! Du har helt rett, det er forbanna irriterende! Håper det kommer nye drivere snart! Jeg er godt lei av denne fresingen! -Chief- Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det finnes allerede drivere som fikser dette svjv, men ikke fra nvidia, neste driver fra nvidia skal fikse det. 2.03 hjalp ikke hos meg! Eller er det kommet noen i det siste? 2.03 er den nyeste fra nvidia, men brikkeprodusenten har noen nyere drivere, men da må du mikse litt for å få det til. Mer info finner du i forum på amdmb.com og nforcehq.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå