Tosha0007 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ja, då var det min tur til å gå til anskaffelse av ein liten og lett bærbare. Er veldig kravstor, og har ikkje klart å finne den pc-en som passar til meg i ein akseptabel prisklasse. Det eg treng: Windows XP Helst 2 gb ram grunna tidligare erfaringar Vekt, maksvekt 2,5 kg. Helst ikkje meir enn 2,0 "Kraftig prosessor", helst dual-core Bra batterikapasitet treng ikkje mykje lagringsplass Minst 10"s skjerm, maks 13,2" Pc-en skal brukast som ferie, skule og nettpc. Program som må køyra noko lunde er office 07. Gidder ikkje gå til innkjøp av 03 når eg allereie har ein lisens att av 07. Ellers skal den kanskje brukast til å oppbevara bilete på. Post gjerne lenkjer til (seriøse) testar. Då var det dette med pris då. Fins det ein minipc som dekkjer mine behov eller må eg opp i ein standard bærbar? Nokon som har erfaringar med office 07 på minibærbare forresten? Vil ikkje strekkja meg lenger enn 4-5k viss dette er mogleg. Ja, eg har sjekka prisguiden så ikkje lag innlegg: "Sjekk prisguiden" Endret 23. oktober 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
deer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vurdert Asus EEE PC 1000? Hva skal du med "kraftig prosessor"? Passer ikke helt med bruken du beskriver :-) Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 tenkte jo ein av dei kraftigare atom prosessorane eller ein "litt" svakare dual core prosessor. Sitter på ein bærbar der prosessoren er ein stor, stor flaskehals. Ska kanskje sjå litt nøyare på den no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå