Gunfreak Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 når jeg starter doom 3 via steam, får jeg opp en ferdig cd key, men når jeg trykker ok, får jeg invalid cd key Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har du i det hele tatt prøvd forskjellige kombinasjoner? 8 = B osv... Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Om jeg ikke husker feil så hadde jeg et lignende problem og da funket det å starte ressuruction of evil først og for å så starte doom 3. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg tipper han har sjekket CD-keyen mer enn en gang, Rallahr. Poster ikke en ny tråd så fort han har prøvd en gang, vettu. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg tipper han har sjekket CD-keyen mer enn en gang, Rallahr. Poster ikke en ny tråd så fort han har prøvd en gang, vettu. Noen som gjør det... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Om jeg ikke husker feil så hadde jeg et lignende problem og da funket det å starte ressuruction of evil først og for å så starte doom 3. takk, det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå