Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sånn foreløpig ser det ut som fredag er mest interessant som "peppes-dag", men bør vi ikke si fra før vi kommer, sånn i tilfelle det er helt shjhsjhtappa fullt? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Sånn foreløpig ser det ut som fredag er mest interessant som "peppes-dag", men bør vi ikke si fra før vi kommer, sånn i tilfelle det er helt shjhsjhtappa fullt? Neineinei, hva er gøy med det? Jeg hadde jo ikke planer om å ringe og bestille bord. edit: Slå på ironidetektorene deres barn. Endret 1. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg kan godt ringe, men jeg vet ikke om diverse folk her er så veldig positive til det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 No wai! Jeg kan ringe om ismannen er redd for de i andre enden Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Telefonskrekk, anyone? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hadde tendenser før, men ikke nå lenger:P Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jepp, jeg har ekstrem telefonskrekk, er ikke som om jeg ringer politi/forsvaret/sykehus/NAV/ymse kommunale etater/random advokatfirmaer/tvilsomme arkitekter/tilbakestående skoler og i det hele tatt et lass med småfirmaer i løpet av en vanlig arbeidsuke. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal jeg fortsatt ha på ironidetektoren min? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Joda vi støtter deg, men så lenge du ikke trenger å snakke så lenge med de og at det relaterer kopimaskiner så funker vel alt bra? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Skal jeg fortsatt ha på ironidetektoren min? Ikke slå den av, noensinne. Joda vi støtter deg, men så lenge du ikke trenger å snakke så lenge med de og at det relaterer kopimaskiner så funker vel alt bra? Det går vel egentlig mer i "Hvor FAEN er det jævla kontoret deres, og hvor svarte kan jeg parkere uten å taues?". Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hehe.. jaja en annen måte og se det på, men til syvende og sist så trenger du ikke snakke på et veldig dypt og emosjonelt nivå med personen i andre enden og dermed ikke noe og være red for:) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 hehe.. jaja en annen måte og se det på, men til syvende og sist så trenger du ikke snakke på et veldig dypt og emosjonelt nivå med personen i andre enden og dermed ikke noe og være red for:) Innimellom må jeg *grøss* kundebehandle Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Problemet er vel ikke å ringe, men å finne ut et ganske eksakt tall på hvor mange som skal være med og spise? Endret 1. april 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ÆSJ! jeg føler virkelig med deg! hater det!! hoff jeg skal jobbe som Ikt ansvarlig til høsten tenk alle de dumme spm jeg kommer til og få? og jeg må nesten svare de seriøst.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dumme spørsmål får man uansett hva slags kundebehandling man jobber med. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Problemet er vel ikke å ringe, men å finne ut et ganske eksakt tall på hvor mange som skal være med og spise? 12, svaret på alt sånn var 12 det skoleåret jeg gikk på Hamar, så da er det nok fortsatt 12. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 eeek, feil! svaret på alt er 42 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ah, men hvis det er 12, så kan man vel ringe allerede nå og resvere. Bord til 12, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå