Nargon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) vill ha minst mulig problemer var så hyggelig og få hånd hilset på deg i i fjord på rekka. Endret 31. mars 2009 av Nargon Lenke til kommentar
lusco Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hey Lusco Ser ut som alt er i boks nå da trenger ikke og stresse Iceman noe mer ? det sete var jo ledigt og du tok det ^^ så får vi sitte rygg mot rygg håper ikke det ble et problem iceman ? Jeg kan gjerne gjøre det til et problem om det er ønskelig..? haha! jeg vil helst slippe problemer men jeg sa at hvis det er mulig så sett meg ved siden av nargon, men vi sitter jo rygg til rygg så hvis du ikke får det til så har det ikke noe å si^^ Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hey Lusco Ser ut som alt er i boks nå da trenger ikke og stresse Iceman noe mer ? det sete var jo ledigt og du tok det ^^ så får vi sitte rygg mot rygg håper ikke det ble et problem iceman ? Jeg kan gjerne gjøre det til et problem om det er ønskelig..? haha! jeg vil helst slippe problemer men jeg sa at hvis det er mulig så sett meg ved siden av nargon, men vi sitter jo rygg til rygg så hvis du ikke får det til så har det ikke noe å si^^ Riktig Lenke til kommentar
username882 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Iceman! Mail! Viktig! Takk! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Iceman! Mail! Viktig! Takk! Meh Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 97 sider på HW-rekka tråden, det er bra men vi bør nok greie 100 sider før TG Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 tror vi skal greie det, jeg har jo pokker snart klart å poste mer en icemann her snart..( tror de hadde 90ish poster da jeg begynte Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 tror vi skal greie det, jeg har jo pokker snart klart å poste mer en icemann her snart..( tror de hadde 90ish poster da jeg begynte Ikke bare jeg som sitter i skoletiden her på forumet, eller er du kanskje ferdig med dine skoleår. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sitter nok desverre i timen å lærer om server atm.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvem klarer å følge med i timen så kort tid før påskeferien? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sitter nok desverre i timen å lærer om server atm.. Hvilken skole går du på da? Jeg har arbeidsøkter der vi skal gjøre lekser. Hadde vært fint om noe på skolen kunne noe om data. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvem klarer å følge med i timen så kort tid før påskeferien? Sånn ca. ikke helt lett med en pc rett forran trynet, meeen server er ganske gøy så. Sitter nok desverre i timen å lærer om server atm.. Hvilken skole går du på da? Jeg har arbeidsøkter der vi skal gjøre lekser. Hadde vært fint om noe på skolen kunne noe om data. Går på KVS i lyngdal Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ja, jeg går på 9.trinn på Kråkerøy Ung.skole i Fredrikstad. Så vi har ikke noe om data her. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, det er et stykke mellom IKT og 9 kl. når det kommer til hva man lærer om data. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det flere enn meg som har fått MacGyver og Chuck Norris bilder nå eller? Ser ut som en dårlig aprilsnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ikke bare deg nei.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) For HWr-compo: Burnout Paradise. Har ligget i hardtrening på PS3 i over et år nå, og med driver som lar meg bruke knapper og stikker på sixaxis'en via USB... EDIT: <-- Yaay, Macgyver!!! Endret 1. april 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 EDIT: <-- Yaay, Macgyver!!! Du har mr. T Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Øhm, right... Moderatorene kødder med avatarene til folk i dag... Festlig... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ueland som kjeder seg siste dag på jobb, tenker jeg. Tror nok ikke de bytter manuelt desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå