Ballestikk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hadde jeg vært en pedo kunne jeg lett brukt den infoen til mye artig Hva kunne du ha brukt et fornavn og en e-postadresse til da? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Masse, med nicknamet hans fant jeg noe som kan være hans profil, viss det er det, så ser jeg fort hvem som er vennene hans og hvor han bor. Vist jeg legger han til på msn kan jeg komme i kontakt med han, og få lirket ut masse finn info som: hvilken skole han går på, om han har søsken osv Med fornavnet fant jeg fort ut hva hele navnet hans er (kjapt søk på ptn) Endret 30. mars 2009 av ALS Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Masse, med nicknamet hans fant jeg noe som kan være hans profil, viss det er det, så ser jeg fort hvem som er vennene hans og hvor han bor. Vist jeg legger han til på msn kan jeg komme i kontakt med han, og få lirket ut masse finn info som: hvilken skole han går på, om han har søsken osv Med fornavnet fant jeg fort ut hva hele navnet hans er (kjapt søk på ptn) Ok du/dere vant, shame on me EDIT: men jeg tror ikke det har så mye å si. Jeg har lignene infomasjon og kanskje mer på mine profiler rundtomkring på nettet. Og har mange folk jeg ikke aner er på msn, men jeg føler ikke at jeg skal være redd for å få en pedo på døra, jeg har jo luftgevær med en utgangshastighet på 125m/s. Endret 30. mars 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 SPAMMM!! Men hva var vitsen med denne posten? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 SPAMMM!! Men hva var vitsen med denne posten? samme som denne: Angst Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 men jeg føler ikke at jeg skal være redd for å få en pedo på døra, jeg har jo luftgevær med en utgangshastighet på 125m/s. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 men jeg føler ikke at jeg skal være redd for å få en pedo på døra, jeg har jo luftgevær med en utgangshastighet på 125mb/s. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) never mind Endret 30. mars 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 kan vi diskutere forslag til kompoer her eller? btw, er det noen her som har planer om en harrytur føre tg? jeg skulle gjerne hatt et par brett med cola om noen kan være snille engler. Ja, det kan man Skal til sverige, skal se hva jeg får til - okies? kult jeg foreslår kompo i dawn of war 2. fear combat er også moro. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg stemmer for et bilspill Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 jeg er med på bilspill også, men det er ingen gode bilspill til pc som ikke er gamle. kanskje flatout 2 ellno? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Blir nok TM Nations Forever hvertfall, og muligens LFS Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) TM Nations Forever høres bra ut Blir dette konkurranser med premier eller bare for gøy? Endret 30. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den som vinner skal få lov til å ta et bilde med Icemann Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) altså jeg skrev spam ... at det var en mulighet til den personen som evt ville bruke den sensitive informasjonen som var lagt ut men var vist litt i korteste laget for at folk skulle forstå det Endret 30. mars 2009 av Elanee Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Meeen, nå dreit vi litt i den sensitive informasjonen. Funnet ut noe mer informasjon om Kompo? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er med på TrackMania Natione Forever! Jobber med en syk bane nå. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Laste opp når den er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå