Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse, med nicknamet hans fant jeg noe som kan være hans profil, viss det er det, så ser jeg fort hvem som er vennene hans og hvor han bor. Vist jeg legger han til på msn kan jeg komme i kontakt med han, og få lirket ut masse finn info som: hvilken skole han går på, om han har søsken osv

Med fornavnet fant jeg fort ut hva hele navnet hans er (kjapt søk på ptn)

Endret av ALS
Lenke til kommentar
Masse, med nicknamet hans fant jeg noe som kan være hans profil, viss det er det, så ser jeg fort hvem som er vennene hans og hvor han bor. Vist jeg legger han til på msn kan jeg komme i kontakt med han, og få lirket ut masse finn info som: hvilken skole han går på, om han har søsken osv

Med fornavnet fant jeg fort ut hva hele navnet hans er (kjapt søk på ptn)

Ok du/dere vant, shame on me

EDIT: men jeg tror ikke det har så mye å si. Jeg har lignene infomasjon og kanskje mer på mine profiler rundtomkring på nettet. Og har mange folk jeg ikke aner er på msn, men jeg føler ikke at jeg skal være redd for å få en pedo på døra, jeg har jo luftgevær med en utgangshastighet på 125m/s.

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
men jeg føler ikke at jeg skal være redd for å få en pedo på døra, jeg har jo luftgevær med en utgangshastighet på 125mb/s.

:dremel:

Lenke til kommentar
kan vi diskutere forslag til kompoer her eller?

btw, er det noen her som har planer om en harrytur føre tg? jeg skulle gjerne hatt et par brett med cola om noen kan være snille engler.

Ja, det kan man :)

Skal til sverige, skal se hva jeg får til - okies?

kult

jeg foreslår kompo i dawn of war 2. fear combat er også moro.

Lenke til kommentar

altså jeg skrev spam ... at det var en mulighet til den personen som evt ville bruke den sensitive informasjonen som var lagt ut men var vist litt i korteste laget for at folk skulle forstå det

Endret av Elanee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...