Petter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Info?Desverre, tregheter høyere i systemet. Kommer nok ikke før TG. Jammen. blir det gaming kompo eller "morro" kompo? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 I see, de 5 personene satt ikke samlet nei. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jaja, la de grine.. er de som går glipp av HW rekka Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Info?Desverre, tregheter høyere i systemet. Kommer nok ikke før TG. Jammen. blir det gaming kompo eller "morro" kompo? Begge deler, kanskje? Jaja, la de grine.. er de som går glipp av HW rekka Agreed. De går virkelig glipp av noe Endret 30. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Femmer på at det ikke var Ismannens feil anyhow. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nåja, han er jo litt grinete noen ganger? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Han vil bare bli anerkjent! Gi ham en klapp på skulderen, eventuelt smekk på pungen så går det bra. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 *smekk på pungen* til deg Iceman Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 kan vi diskutere forslag til kompoer her eller? btw, er det noen her som har planer om en harrytur føre tg? jeg skulle gjerne hatt et par brett med cola om noen kan være snille engler. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 kan vi diskutere forslag til kompoer her eller? btw, er det noen her som har planer om en harrytur føre tg? jeg skulle gjerne hatt et par brett med cola om noen kan være snille engler. Ja, det kan man Skal til sverige, skal se hva jeg får til - okies? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 lager du en handle liste eller Whelle? skulle hatt noen red bull ( 8 eller noe) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kan ikke kjøpe inn for hele gjengen.. Vi skulle arrangert Sverige roadtrip! Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Åssen går det med opplegget med stand utafor skipet med printer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Åssen går det med opplegget med stand utafor skipet med printer? Vi leker fortsatt på tanken Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En venn av meg skal til Svergie før TG han har alerede spurt meg om jeg skulle ha noe, men jeg takket nei. Kanskje dere kan spørre han om han kan kjøpe med litt til noen på Hw-rekka. Han heter Olli94 her på forumet, men jeg tipper at han ikke har en eneste post så derfor er det nok heller lurt å legge han til på msn ([email protected])Bare si at dere har fått msnen av meg Herman Nåheim og spør pent om han kanskje kan kjøpe med noe til dere. Som info heter han Ole-Herman Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bra du legger ut all denne sensitive infoen om han, uten at han vet det^^ Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bra du legger ut all denne sensitive infoen om han, uten at han vet det^^ Har vell ikke noe serlig å si, eller? Fikk nettopp vite at han skal dra imorra så de som eventuelt skal ta kontakt med han bør gjøre det nå! Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hadde jeg vært en pedo kunne jeg lett brukt den infoen til mye artig Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Enig med ALS. Er ikke det smarteste man gjør å legge ut info om kompisene sine på nettet uten det fine ordet samtykke... Endret 30. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 its not rape if you yell surprise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå