Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Er glad jeg har hylle med lås på jeg, bare å låse inne ting også gå å legge seg^^ vell, småtinga som er lett å få med seg hvertfall:P

Lenke til kommentar

Er nok ingen som klarer å stjele en hel PC uten at folk tenker over det, men ting som tastatur/mus/godis/brus/mobil/lommebøker og lignende forekommer nok.

Det er veldig lite av det, og vi som sitter på HW-rekka er vel rimelig trygge, ettersom jeg tror de aller fleste av oss ikke er noen tjuvladder :) Men allier deg med sidekameratene dine, og få de til å følge litt med når du er afk/sovende ;)

Lenke til kommentar
Er det behagelig? Kunne tenkt meg å gjøre det selv. Veit at det offisielt ikke er lov, men det hadde vært veldig praktisk.

Såvidt jeg kan huske, er det lov å sove i stolen, men ikke under bordet.

Sov selv i stolen de siste to nettene, og det var helt greit. Vil anbefale å legge noe under bena, sånn at det blir litt mer stressless-stilling. Stolene kan nok bli litt lave for dere under 1,61, men det er uansett mer behagelig å ha ei pute eller to i stolen.

Lenke til kommentar
Husk gaffa. Bordkanten er vond mot håndledd.

Og mot nesa. Han som satt to seter til venstre for meg i fjor sovnet i stolen, og dunket nesa ned i bordkanten. Da voknet han. Skal tro om merket han fikk i nesa er synlig enda ... :hmm:

Ellers så går jeg for å sove annenhver natt, slik at jeg blir skikkelig trøtt. Har problemer med å få sove på fremmede steder, men hvis jeg er skikkelig trøtt kan jeg sovne nærmest hvor som helst. Men det er også mulig at det blir en tur på Kroksjøen for å skyte felt på skjærtorsdag, pluss at jeg skal kjøre helt hjem til Midsund (utenfor Molde) på første påskedag, så da må jeg ta hensyn til det også når jeg skal velge sovetidspunkt.

Ellers bor onkelen min bare et par minutters kjøring unna skipet, så jeg kan sove og dusje der, gratis. Praktisk. :) (Også er det så jævlig deilig å ha egen bil.)

Lenke til kommentar

Ja, det var det, da... :confused:

Er det noen fra Sogn og Fjordane (Nordfjord en plass, kanskje) som skal nedover og kjører gjennom Stryn? Jeg har foreløpig ikke funnet meg transport ned og sier ikke nei til (om ikke gratis, så iallefall litt billigere) haik nedover... :)

My PM is useable! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...