TheMartine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er faktisk veldig lurt å holde en ganske grei døgnrymte på TG. Nå skal jeg dele et tips med dere, og det kommer jeg sikkert til å angre på, men here goes: Jo seinere du legger deg, jo mer umulig er det å finne soveplass. Jeg legger meg sjelden seinere enn klokka 02-ish, og sliter nok allerede da. Når jeg er hjemme derimot, legger jeg meg sjelden før klokka fem på morgenen, så TG er jo helt bakvendt for meg og døgnrytmen min. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synes det er greit å få noen timer søvn hver natt jeg også, men pleier å drøye til sånn 5-6 tiden på morgenen. Hvis du sover fra 5-9 eller noe, går du jo ikke glipp av noe spesielt, for da er det rolig og fint i skipet uansett Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Men klokka fem er det rolig i skipet fordi alle sover. Ergo: ingen steder å sove. Det er min erfaring, da. Men for all del, fortsett å legg deg klokka fem, duuu Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg er så glad jeg slipper tenke på sånt i år Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Men klokka fem er det rolig i skipet fordi alle sover. Ergo: ingen steder å sove. Det er min erfaring, da. Men for all del, fortsett å legg deg klokka fem, duuu Sover alltid i stolen jeg, etter å ha vært vitne til noen tyverier Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er det behagelig? Kunne tenkt meg å gjøre det selv. Veit at det offisielt ikke er lov, men det hadde vært veldig praktisk. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Åh, ikke minn meg på dusjingen. Alltid like gøy å stå 50 nakne gutter i en trang garderobe. Trodde jeg var lur i fjor, og tenkte det sikkert var færre som dusjet sent på natten, men neida, like fult da også Jeg må ha vært ekstremt heldig isåfall. De 3 gangene jeg dusjet i fjor dusjet jeg helt aleine. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Har dere seatet hvem som skal sove hvor da? Apropo dusjing, erre for fult kan man jo dra på et offentlig bad/svømmehall/treningsstudio eller no. Endret 30. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det behagelig? Kunne tenkt meg å gjøre det selv. Veit at det offisielt ikke er lov, men det hadde vært veldig praktisk. Jeg syns å huske at det var særdeles behagelig. Nå var det riktignok i 06, og jeg har bare gjort det én gang, men den "natta" gav meg den beste søvnen i 06. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fantastisk. Tar med meg liggeunderlag for sikkerhets skyld, men satser på å snike meg til litt søvn i stolen da. Åssen er de forresten å sitte i? Hører jo om folk som drasser med seg kontorstoler. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg bruker hodeputa mi som sittepute, og da syns jeg er de helt greie. Litt lave, kanskje. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kanskje jeg stikker på kino og rapper et sånt barnesete. Nei, men det høres bra ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Husk gaffa. Bordkanten er vond mot håndledd. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det behagelig? Kunne tenkt meg å gjøre det selv. Veit at det offisielt ikke er lov, men det hadde vært veldig praktisk. Er vel ingen som nekter deg å sove på plassen din så lenge du sover i stolen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Da er man vel mindre utsatt for tyveri og? Om man sover i stolen mener jeg Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har inntrykk av det ja. Hvertfall hvis en sover på skift.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå