lceman™ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Skjønner ikke helt vitsen med å dra på Peppes når omtrent alle andre pizzarestauranter i Hamar har bedre pizza! Vell, det er nå opp til de som skal ta turen sammen å avgjøre det Fordi ingen eier smak... Ville mye heller tatt en tur på Pizza Nini. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Skjønner ikke helt vitsen med å dra på Peppes når omtrent alle andre pizzarestauranter i Hamar har bedre pizza! Vell, det er nå opp til de som skal ta turen sammen å avgjøre det Jeg og en del andre var på Hamar Pizza (?) i fjor, og det var helt grusomt. Mulig vi bare var uheldige. Endret 29. mars 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Stemmer for torsdag, så tidlig som mulig Så kan alle bli bedre kjent mens det ennå er tid igjen av TG Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skjønner ikke helt vitsen med å dra på Peppes når omtrent alle andre pizzarestauranter i Hamar har bedre pizza! Vell, det er nå opp til de som skal ta turen sammen å avgjøre det Jeg og en del andre var på Hamar Pizza (?) i fjor, og det var helt grusomt. Mulig vi bare var uheldige. Hmmmz, det er for no jalla bule. Bor på Hamar men vet ikke hvor det er.. Men for å liste opp gode steder: La Perla Pizza 1 (min favoritt) Pizza Nini Pizza Driver (fysj så kjedelig pizza) Også er det et sted til jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, det har vi registrert Blir gira bare av at du er så gira Haha. Var du ikke gira fra før? Jeg er alltid SUPERGIRA før TG. Dette er antagelig en av de siste nettene jeg for sove skikkelig. Så kommer onsdag morgen, og jeg er så spent at jeg er kvalm hele veien opp til Hamar. Så blir jeg så glad at jeg får tårer i øynene når jeg kommer over brua og får se skipet, og så roer alt seg når jeg kommer inn og får tatt et realt magadrag av innelufta. Aaaaah <3<3<3 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Haha Jo, jeg er gira, men jeg må ærlig innrømme at jeg tror faktisk du gleder deg mer enn meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Blir første året for meg, så jeg tenker på det med skrekkblandet fryd. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg hadde samme problem i fjor, HB. Alt det endret seg så fort dørene ble åpnet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Åh, men det er ingen grunn til å blande skrekk inn i fryden! Vi har jo til og med fått nøkkelkort til jentegarderobene nå! Hurra! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 WOOO. Herregud herregud herregud jeg gleder meg. IIIIIIIIH. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) jeg gruer meg heller til den lange kjøre turen alene! edit ... håper fjellovergangene er open ( ledig plass for kartleser om noe trenger skyss bort fra bergen) Endret 29. mars 2009 av Elanee Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Åh, ikke minn meg på dusjingen. Alltid like gøy å stå 50 nakne gutter i en trang garderobe. Trodde jeg var lur i fjor, og tenkte det sikkert var færre som dusjet sent på natten, men neida, like fult da også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Åh, men det er ingen grunn til å blande skrekk inn i fryden! Vi har jo til og med fått nøkkelkort til jentegarderobene nå! Hurra! Det er vel en stund siden? Miih. Jeg gleder meg! Tror dagene frem til TG går sinnsykt fort nå. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jo, det er en stund siden vi fikk nøkkelkort. To-tre år, tror jeg. Men fortsatt like gøy! Man føler seg jo temmelig kewl når man får eget adgangskort til garderoben, da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal vi gå på do sammen, dere? Det er liksom en veldig jentegreie, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, vi må nesten det. Jeg pleier forresten å pusse tenna på do om kvelden, jeg gidder ikke styre med garderbobekort bare for å pusse tenna, liksom. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skjønner jeg godt. "kvelden"? Du tenker vel ikke opprettholde en "normal" døgnrytme? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, vi må nesten det. Jeg pleier forresten å pusse tenna på do om kvelden, jeg gidder ikke styre med garderbobekort bare for å pusse tenna, liksom. Da er vi to. Aaaltfor mye styr for en enkel tannpuss. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det finnes en kveld på TG, òg Og det kan jo være greit å pusse tenna til ca samme tid hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå