Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iceman, har du kontroll over disse setene da?

Seat 11 Row 38 The Gathering 2009 ticket Aleksander Moholt - Er plassert feil nå

Seat 10 Row 38 The Gathering 2009 ticket Kevin Sørebø - Er plassert feil nå

Seat 09 Row 38 The Gathering 2009 ticket Mats Husøy Paulsen - Er plassert feil nå

Slik at du kan sette oss der dersom det er mulig, ellers så kan det nok hende at 7 personer forsvinner fra HW-rekka.

Lenke til kommentar
Iceman, har du kontroll over disse setene da?

Seat 11 Row 38 The Gathering 2009 ticket Aleksander Moholt - Er plassert feil nå

Seat 10 Row 38 The Gathering 2009 ticket Kevin Sørebø - Er plassert feil nå

Seat 09 Row 38 The Gathering 2009 ticket Mats Husøy Paulsen - Er plassert feil nå

Slik at du kan sette oss der dersom det er mulig, ellers så kan det nok hende at 7 personer forsvinner fra HW-rekka.

Lykke til med å finne 7 plasser ved siden av hverandre nå, det nærmeste du kommer er 6 :wee:

Men jeg skal se hva jeg får gjort i morgen, nå skal jeg sove, og er ikke mottagelig for flere motstridende beskjeder eller generell idioti.

Lenke til kommentar
Seff! Egentlig tenkte jeg "Hurra, så mange jenter! Og hurra, jeg sitter i nærheten av Guttersnipe!" :fun:

Jeg skal hive ting på Guttersnipe siden dere blir sittende bak/foran oss. Deg skal jeg være grei mot, girlpower og alt det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...