Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@leaf: Ja, men vi må være plassert før 2. april ;)

Men igjen, om ikke seatingen blir ferdig i tide (som jeg såklart tror den blir ;) ) er det jo bare for Ismannen å lage en liste for seg selv og si til hver enkelt hvor de skal sitte...

Eventuelt fjerne alle lappene som i utgangspunktet ligger på bordene, for så å erstatte dem med egne lapper som jeg har printet... Dette krever jo selvfølgelig at jeg står opp om morran, noe som gjør det til et forferdelig alternativ.

edit: Da er noen flere parkert der de skal være, det går sakte men sikkert framover.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

tg07 så drakk jeg 30 redbull fra onsdag til søndag. man kan trygt si at det meste smaka surt som faen og cola var nødvendig for å skylle kjeften. dog så merka jeg mindre til effekten... men jeg er ganske svær og det skal en del til føre jeg blir påvirka av ting jeg fører i meg. uansett, sundt var det nok ikke.

konklusjon: drikk så mye du orker, jeg tipper du blir uggen av smaken føre du kreperer av energi.

Lenke til kommentar

i følge fastlegen til kollegaen min så er røyk først virkelig skadelig for kroppen når du sitter mye stille og ikke har et normalt aktivt liv. dvs at folk som jobber og beveger seg som normalt ikke er så utsatt som f.eks. eldre folk som bor på gamlehjem o.l.

dette er en ganske ny mening og ble tatt opp på en stor legekonferanse i usa i fjor høst. kaffe skal være mer skadelig enn røyk under disse forutsetningene.

når det er sagt så drikker jeg ikke kaffe, og ikke røyker jeg heller, så for min del så er dette ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig.

Det har sneket seg inn noen ukjente jeg ikke har kontroll over på seat 12 begge rader, seat 10 row 39 og seat 4 row 38, så jeg beklager litt oppdeling her og der, men ingen grupper er skilt.

Dette var jobben fra helvete, og jeg håper virkelig at TG har et annet billettsystem neste år, PTN er udugelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...