Breidablik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 @leaf: Ja, men vi må være plassert før 2. april Men igjen, om ikke seatingen blir ferdig i tide (som jeg såklart tror den blir ) er det jo bare for Ismannen å lage en liste for seg selv og si til hver enkelt hvor de skal sitte... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 jeg har bestilt billetter med en kompis, å det jeg lurer på er om han får mitt PNT kort? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) @leaf: Ja, men vi må være plassert før 2. april Men igjen, om ikke seatingen blir ferdig i tide (som jeg såklart tror den blir ) er det jo bare for Ismannen å lage en liste for seg selv og si til hver enkelt hvor de skal sitte... Eventuelt fjerne alle lappene som i utgangspunktet ligger på bordene, for så å erstatte dem med egne lapper som jeg har printet... Dette krever jo selvfølgelig at jeg står opp om morran, noe som gjør det til et forferdelig alternativ. edit: Da er noen flere parkert der de skal være, det går sakte men sikkert framover. Endret 27. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) -- Endret 3. mai 2018 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 tg07 så drakk jeg 30 redbull fra onsdag til søndag. man kan trygt si at det meste smaka surt som faen og cola var nødvendig for å skylle kjeften. dog så merka jeg mindre til effekten... men jeg er ganske svær og det skal en del til føre jeg blir påvirka av ting jeg fører i meg. uansett, sundt var det nok ikke. konklusjon: drikk så mye du orker, jeg tipper du blir uggen av smaken føre du kreperer av energi. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ta deg heller en god kopp kaffe Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 kaffe? fytti helvete for noe dritt. sjokolade og cola er mye bedre. kaffe er til og med værre enn både røyk og cola. (kilde: fastlege til kollega) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Røyk er nok det værste for kroppen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 i følge fastlegen til kollegaen min så er røyk først virkelig skadelig for kroppen når du sitter mye stille og ikke har et normalt aktivt liv. dvs at folk som jobber og beveger seg som normalt ikke er så utsatt som f.eks. eldre folk som bor på gamlehjem o.l. dette er en ganske ny mening og ble tatt opp på en stor legekonferanse i usa i fjor høst. kaffe skal være mer skadelig enn røyk under disse forutsetningene. når det er sagt så drikker jeg ikke kaffe, og ikke røyker jeg heller, så for min del så er dette ikke så viktig. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 kaffe? fytti helvete for noe dritt. sjokolade og cola er mye bedre. kaffe er til og med værre enn både røyk og cola. (kilde: fastlege til kollega) Tviler sterkt på at kaffe er verre enn røyk Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 uansett så smaker kaffi bedre enn de fleste altforsøte energi drikkene =) oog kaffe er GODT Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Røyk skader lungene dine til tusen uansett hvor aktiv du er eller ikke. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Seat 37-72 begge rader er nå parkert og låst, med unntak av row 39 seat 55 , hvor vedkommende har meldt seg av. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Konge:D ser ut som jeg ikke skal sitte så langt fra deg Icemann Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bilettene kommer vel straks, eller hur? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Konge:D ser ut som jeg ikke skal sitte så langt fra deg Icemann Jeg er voldelig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er ferdig. Det har sneket seg inn noen ukjente jeg ikke har kontroll over på seat 12 begge rader, seat 10 row 39 og seat 4 row 38, så jeg beklager litt oppdeling her og der, men ingen grupper er skilt. Dette var jobben fra helvete, og jeg håper virkelig at TG har et annet billettsystem neste år, PTN er udugelig. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Seat 37-72 begge rader er nå parkert og låst, med unntak av row 39 seat 55 , hvor vedkommende har meldt seg av. Yayy, det var en av mine som havna på seat 55 plassen *skryte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå