Breidablik Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) *riste på hodet* Ikke engang Iceman™ greide å skrive navnet mitt riktig... Breidablik med en "k"... :!: Edit: Glemte jo...: Godt jobba, Ismann og Hjulmann! Endret 18. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ikke engang Iceman™ greide å skrive navnet mitt riktig... Breidablik med en "k"... Falt deg inn at jeg bare enkelt og greit ikke bryr meg? edit: Seatmap er da oppe i førstepost og på forrige side. Endret 18. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hehe, alle skriver det feil, og det gjør meg noen ganger helt gal, men jeg har omtrent gitt opp å prøve å få folk til å skrive det riktig nå, så det går nok fint... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Bra jobba Ismænn og Hjulmænn <3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Får Hænge mæg på dæn siste trænden mæd å oværdrivæ mæd "æ"er... Uansett bra jobba.. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Endelig pent Iceman!<3 men på partyticket er vi plassert hulter til bulter.. Regner med at dette blir ordnet senere nå som det endelige seat-mappet er oppe ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 seatmappet ser bra ut det. og det ser jaggu ut som Breidablik blir sittende ved siden av oss . btw, første forsøket mitt på å skrive nicket ditt ble brediablik . jeg fikk i alle fall antall k'er rett begge ganger... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Endelig pent Iceman!<3 men på partyticket er vi plassert hulter til bulter.. Regner med at dette blir ordnet senere nå som det endelige seat-mappet er oppe ? På det punktet kommer jeg nå til å gå stikk i strid med hva jeg har sagt hele tiden, og gi en god faen. Vi kan si at jeg likte ideen om å sloss om plassene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Slåss om plassene? Okei, jeg kan psyke ut de fleste med mind tricks, men jeg vet ikke hvor rettferdig jeg synes det er rent fysisk, altså. Gjelder vel bare å møte opp tidlig da, høhøhø :b Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) På det punktet kommer jeg nå til å gå stikk i strid med hva jeg har sagt hele tiden, og gi en god faen.Vi kan si at jeg likte ideen om å sloss om plassene. Hei, når du først gjør jobben, gjør den skikkelig er du grei. Om ikke, hva faen er poenget med et seatmap? Folk kommer bare til å sette seg der det passer dem uansett, og det hele vil ende i krangler og bråk. Dessuten, du har intet liv, mao ikke noe bedre å gjøre. Gidder du ikke gjøre jobben skikkelig, burde du faktisk la noen andre gjøre den. Sånn helt seriøst. Edit: Eller var det din særdeles tilbakestående humor in action? Endret 18. mars 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg hadde et svakt håp om at ironi skulle fungere dersom jeg la til " " på slutten av innlegget, men ettersom det allerede viser seg at jeg har overvurdert deres intelligens, er det nok tryggest å si fra om at innlegget mitt over her er rent bullshit. Men seriøst: gi faen i å mase, det går ikke fortere av den grunn, og det er fortsatt tre uker til TG. Jeg vil garantere at sorteringen har skjedd innen den 30., men ingen tidligere garanti enn det. Til tross for enkeltes påstander her, har jeg faktisk et liv innimellom. Endret 18. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Til tross for enkeltes påstander her, har jeg faktisk et liv innimellom. Løgner. Skyte plastkuler på fellow plastkuleskytere klassifiseres ikke som et liv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Apropo uansvarlige folk med gunnere de bruker som leketøy og som er livsfarlige, samt nedfryste projektiler. Hadde jeg fått henda mine på de som kjørte forbi meg en sen kveld på en litt øde bensinstasjon i fjor høst og fyrte av et skudd som traff døra mi rett under sideruta i det jeg lukket opp døren, så skulle jeg kaldkvelt dem eller kjørt dem av veien. Hadde jeg lukket opp døren et halvt sekund tidligere hadde jeg fått projektilet i halsen og det lagde en god bulk i et meget hardt og bøyd parti i metallet. Det smalt som en stor stein ble kastet hardt i døra og stoppet døra når jeg lukket den opp. *småforbanna på hodeløse idioter* Endret 19. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva faen skjøt de med a? Leketøy? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 seatmappet ser bra ut det. og det ser jaggu ut som Breidablik blir sittende ved siden av oss . btw, første forsøket mitt på å skrive nicket ditt ble brediablik . jeg fikk i alle fall antall k'er rett begge ganger... Grattis! Du er en av de få som greide riktig antall! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trur du ville fått flere stemmer for et navnskifte til "Breidaslask" Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trur du ville fått flere stemmer for et navnskifte til "Breidaslask" Jaha? Jeg velger å ta det som en riiimelig dårlig spøk... Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Får Hænge mæg på dæn siste trænden mæd å oværdrivæ mæd "æ"er... Uansett bra jobba.. Ikke diss dialekten min jeg kommær fra Fredrikstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå