Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gud bedre så lyst jeg har! :cry:

edit:

jeg føler att en av dere har driti seg ut heftig! xD men dumt spørsmål men hvordan melde seg på hw rekka? :) skrive i denne posten eller no mail aktige fænzy stuffs? ;)

står fint forklart i første post

oh, hvord dum går det ann å bli? :blush: jaja takk ;)

Lenke til kommentar
gud bedre så lyst jeg har! :cry:

edit:

jeg føler att en av dere har driti seg ut heftig! xD men dumt spørsmål men hvordan melde seg på hw rekka? :) skrive i denne posten eller no mail aktige fænzy stuffs? ;)

står fint forklart i første post

oh, hvord dum går det ann å bli? :blush: jaja takk ;)

*smekk på pungen*

Lenke til kommentar

Hiver meg på! Blir første gang på TG, så mulig det blir greit å slå meg i lag med noen som kjenner til greiene.

Men er det noen flere regler enn de som er nevnt oppover i tråden? Og ang. DC++, er det bare å sende ut det man vil, eller er det regler der? Kan lett dele hele Babylon 5 med filmer og Crusade som detter inn nå og hele Star Trek Voyager som jeg har på laptop'en.

Utover det, noen som vet om en holder for 2.5"-ere så man kan sette de inn i en 3.5"-slot i PC'n for SATA som fungerer? Tenker at jeg kan ta den ene 120GB'n fra laptop'en siden muttern ikke trenger to, og jeg har allerede en 80GB ekstern-disk.

EDIT: Må bare først få meg PTN-bruker, hvem jeg sitter ved siden av er foreløpig likegyldig.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

julaften er 24 sant? eller er det jeg som er totalt på bærtur? liker ikke denne høytiden uansett-.-'

eller er det 25? :S ok nå ble jeg virkelig redd :S jeg vet ikke engang når julaften er hvordan skal det gå med meg montro... :omg:

Endret av Al'x
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Rosa-hylla til Half-man du snakker om? :p

vet ikke hvem som hadde det, men var iallefall en i fjor.

skal lage en sikkelig kreativ hylle, gled dere... ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...