Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Regner med det. Tenkte bare at det var mange flere påmeldte på enne tia i fjor, men da var vel billettne sluppet allerede. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 gud bedre så lyst jeg har! edit: jeg føler att en av dere har driti seg ut heftig! xD men dumt spørsmål men hvordan melde seg på hw rekka? skrive i denne posten eller no mail aktige fænzy stuffs? står fint forklart i første post oh, hvord dum går det ann å bli? jaja takk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 gud bedre så lyst jeg har! edit: jeg føler att en av dere har driti seg ut heftig! xD men dumt spørsmål men hvordan melde seg på hw rekka? skrive i denne posten eller no mail aktige fænzy stuffs? står fint forklart i første post oh, hvord dum går det ann å bli? jaja takk *smekk på pungen* Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hiver meg på! Blir første gang på TG, så mulig det blir greit å slå meg i lag med noen som kjenner til greiene. Men er det noen flere regler enn de som er nevnt oppover i tråden? Og ang. DC++, er det bare å sende ut det man vil, eller er det regler der? Kan lett dele hele Babylon 5 med filmer og Crusade som detter inn nå og hele Star Trek Voyager som jeg har på laptop'en. Utover det, noen som vet om en holder for 2.5"-ere så man kan sette de inn i en 3.5"-slot i PC'n for SATA som fungerer? Tenker at jeg kan ta den ene 120GB'n fra laptop'en siden muttern ikke trenger to, og jeg har allerede en 80GB ekstern-disk. EDIT: Må bare først få meg PTN-bruker, hvem jeg sitter ved siden av er foreløpig likegyldig. Endret 16. desember 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg, Frohman og Numpher er med. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Påmelding er via Mail. Står i førstepost. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ROSAFLANNELHYLLER MED MASSE EPELEPSI LYS<3<3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Rosa-hylla til Half-man du snakker om? Endret 16. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Da har jeg meldt meg på, men glemte å si at dere må gjøre plass til brodern, han skal også være med. Sett ham et godt stykke unna, vi to har det lett for å kjekle... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Påmelding er via Mail. Står i førstepost. Javisst, får fikse med sånn greie, og sånn ting da. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Litt morsomt om billettene blir sluppet 24. =P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor akkurat da? Fordi. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) julaften er 24 sant? eller er det jeg som er totalt på bærtur? liker ikke denne høytiden uansett-.-' eller er det 25? :S ok nå ble jeg virkelig redd :S jeg vet ikke engang når julaften er hvordan skal det gå med meg montro... Endret 20. desember 2008 av Al'x Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Rosa-hylla til Half-man du snakker om? vet ikke hvem som hadde det, men var iallefall en i fjor. skal lage en sikkelig kreativ hylle, gled dere... ;D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvorfor akkurat da? Fordi. Å ja Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Litt rart med bare 8 påmeldte i en tråd med 8 sider da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Han mangler meg og 8 kamerater, har bare ikke giddi å sendt mail enda Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Røyser nok på etter at billettene blir sluppet. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har vurdert TG de siste 3 åra men det har aldri liksom blitt noe mer enn en rein vurdering. Skal prøve å komme meg dit i år, men med hvem, det får tiden vise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå