Islandstone007 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, jeg heter Øystein og er (den ganske irriterende ) broren til S-r-ex. Min første gang på TG, så jeg gleder meg sykt. Blir nok hyggelig. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Heihei, Øystein. Velkommen som forumbruker! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Ismannen.. Seats! Jeg hadde mer lyst til å leke terrorist i et gammelt smelteverk i Sarpsborg i dag, er alene hjemme denne uka, får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Da er hylla sånn ca ferdig. Male den og sånn litt nærmere TG. Japp Pix?! :| Screenshot or didn't happen. :| Spør Nyhus, han tok et par bilder (: Her er det Få de opp! :| VIL se bilder! :| Skal se bilde :| Dere er helt ville i blikket jo. Her er bilde av den ene hylla, vi lagde to identiske. Skal males i tillegg, men ellers er de ferdig. edit: Kan legge til at det er en avtakbar hylleplate til pc og annet bak dørene. Bunnsolid sak, som bare kan stelles på hodet og trilles rundt. Praktisk som faen. Endret 16. mars 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hmm.. dere må gjøre noe mer utav den. Trekke den i rosa fluff eller noe - sånn litt som toppen på kransekaka EDIT: Wait, dere skulle male den ja. Jeg foreslår at dere trekker den i noe funky istede Endret 16. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Skal males i tillegg, men ellers er de ferdig.Må ha på rosemaling, rosa fluff skiller seg ikke ut på TG, gjør det vel? Endret 16. mars 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Rosafargede hyller har jo blitt mer og mer vanlig. Hva med spygrønn/banangul? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 det er forskjell på rosemaling og rosa Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hehehe, rosemaling.... Må jo ha LITT kultur på TG da, nå som spill faktisk er kultur.... ( yo dawg we put some culture in your culture, so you can wonder what the hell is going on ) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Litt vanskelig å få noe godt størrelsesinntrykk av et uggent mobilbilde, men jeg synes hjulene ser litt for små og harde ut til å virkelig takle grusen på parkeringsplassen, "nettingen" i gulvet på tur inn og alle kablene man må slite seg over. Men dette er selvfølgelig bare meg som desperat jakter på feil for å undertrykke og herske eller noe. edit: ville kanskje heller satset på noe sånn eller noe sånn. Det er riktignok svindyrt, men jeg har troa på at større hjul med mykere gummi egner seg best for forholdene. Endret 16. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De var da ikke SÅÅÅ dyre da.. hvis man kjøper gummi hjul med luft kan man jo lage olabil Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 De var da ikke SÅÅÅ dyre da.. hvis man kjøper gummi hjul med luft kan man jo lage olahylle *fixed* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 NEEEi må jo ha Olabil! det er jo Win:D Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan du ikke bare bygge en Olabil som du monterer hardware i ? kanskje du vinner årets konkuranse i box/case/tower building ( gudene vet hva det heter lenger.... ) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 noen som har 2x4 og spon plater jeg kan bygge av? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hadde likt å se billet personalet og vaktene når du kommer rullende i en ola bil og et par stykker som dytter etter... Alle er helt: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 skal jo ha med henger så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå