Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har råd men heller ikke lyst :p Man må jo prioritere...

Har Ci7 riggen på 4GHz lekende lett med gosselige temps også nå og koser meg med litt benching og vurderer å anskaffe 2stk GTX 285 til. TriSLI er jo godisen på kort som Asus P6T6 WS Revolution X58.

Hmm vel, jeg må prøve TriSLI en gang før jeg blir så gammel at jeg ikke ser godt lenger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Viktig med næringsvett, man må ALDRI gi bort noe gratis i denne verden ( med mindre det er uhjelp ). Sørg alltid for å få noe igjen for det du gir ;) Dessuten er det viktig å ikke gå rundt grøten, den blir kald. Spis mens den er varm.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Nei, får være nok å betale for Nyhus.

Da har vi vært og kjøpt materialer, så nå er det hyllebygging for alle penga (bokstavelig talt :ermm:).

Tror du Iceman™ vil like at du har skiftet nick? :ph34r:

Og til dere som satt på OC-rekka i fjor, dere snakker hele tiden om mange måter å tjene penger på (reklame på lerrettet, selge biletter utenfor til de som ikke har printet den ut osv.), hva om dere overklokket en prossessor så jævlig at dere kunne grille pølser på dem? Da har vi enda en måte å tjene penger på. :D

Noen nye ideer om den røykmaska forresten?

Og er det ingen her som kan presse en eller annen til å ta den siste plassen, så slipper vi å ta igjen på den forræderen som forlot oss? :ph34r:

Lenke til kommentar
Viktig med næringsvett, man må ALDRI gi bort noe gratis i denne verden ( med mindre det er uhjelp ). Sørg alltid for å få noe igjen for det du gir Dessuten er det viktig å ikke gå rundt grøten, den blir kald. Spis mens den er varm.

Meningsfulle ord... :love: Det skal jeg huske på... :yes:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Det med næringsvett var det første min far lærte meg som liten når han spiste maten min. :p

EDIT:

Man skal forøvrig aldri gi bort noe til uhjelp i "gratis og ukritisk form" heller, man skal kreve resultater og handlingsplaner tilbake. Bare så vi ikke avler naivitet her hehe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...