Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvitevarer er strengt ulovlig, desverre. Det suger balle, da. Hvis jeg kun har med meg laptop og en kaffetrakter, synes jeg det bør være greit sammenlignet med dem som har med seg halve lydlanegget til Oslo Spektrum. Det er en vesentlig forskjell på brannfaren, da. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg stemmer for å kun vise deodorant-instruksjoner. Men nå tror jeg blodprosenten i alkoholen min begynnr å bli såpass lav at jeg nedlegger formforbud for meg selv inntil videre. Ah, omvendt takk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 TM:Jeg er sikker på at et par av gutta kan være behjelpelig med å vise deg hvordan dusjen fungerer. "We do overall cleaning while you sleep, no time wasted" Ingen skal vaske meg mens jeg sover, altså. Jeg er da ingen dement 94-åring, heller :b Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 TM:Jeg er sikker på at et par av gutta kan være behjelpelig med å vise deg hvordan dusjen fungerer. "We do overall cleaning while you sleep, no time wasted" Ingen skal vaske meg mens jeg sover, altså. Jeg er da ingen dement 94-åring, heller :b Veeeeeeeel... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er en vesentlig forskjell på brannfaren, da. Javel, da. Jeg drikker ikke kaffe uansett, jeg Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er en vesentlig forskjell på brannfaren, da. Javel, da. Jeg drikker ikke kaffe uansett, jeg Te? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er en vesentlig forskjell på brannfaren, da.I grunn enig i det... det er vesentlig større brannfare om man sovner med haka på vannkokeren og samtidig er innehaver av høyantennelig spredte byger fjortisdun... har man i tillegg en polyester lue tredd nedover øya og hylla full av plysj så har man en fullblåst brann på sekunder. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) LueDotten: Nei. Melk, vann eller Cola. Helst melk. Mmm <3 Endret 14. mars 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ingen skal vaske meg mens jeg sover, altså. Jeg er da ingen dement 94-åring, heller :bHmm jeg tror faktisk de er ganske fleksible på å utføre det i våken tilstand også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er en vesentlig forskjell på brannfaren, da.I grunn enig i det... det er vesentlig større brannfare om man sovner med haka på vannkokeren og samtidig er innehaver av høyantennelig spredte byger fjortisdun... har man i tillegg en polyester lue tredd nedover øya og hylla full av plysj så har man en fullblåst brann på sekunder. Hahaha Woow, skulle tro du jobbet med brannvern, eller noe! Ingen skal vaske meg mens jeg sover, altså. Jeg er da ingen dement 94-åring, heller :bHmm jeg tror faktisk de er ganske fleksible på å utføre det i våken tilstand også. Men da sløser man med tid. There is no time to waste at The Gathering! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) ..skal passe på at ingen vasker deg når du sover:) Endret 14. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg skal passe på XD skal selv sove i bilen tror jeg.. Å sove sittende forsetet på en Seat Cordoba i 8 timer blir man rihihihiiiimelig støl i ræva av... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg skal passe på XD skal selv sove i bilen tror jeg.. Å sove sittende forsetet på en Seat Cordoba i 8 timer blir man rihihihiiiimelig støl i ræva av... det er da ikke en Seat Cordoba jeg har da! men skal jo også ha med henger kanskje jeg klarer og lage en lur løsning der noen som har tips? presenning og 2x4? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Nææh, har bare utført de merkeligste ting som tenåring selv.. uuutrolig hva man lærer som uvøren. Men ja Time is of an essence... derfor kan man kombinere elektrisk tannbørste med hurtigklut og vannkoker så opprettholder man nødvendig effektivitet gjennom døgnstellet. *gjesp* oj makan.. EDIT: Forøvrig... småbiler kan være praktiske å sove i de.. man vipper bakseten forover. legger ned bakryggen... kjører forsetene helt frem.. legger seg i en svak U stilling og trer hodet mellom forsetene og får støtte i bakhodet av girspaken som står i revers så går det fint. Man kan jo polstre girspaken med en defekt badeand feks. som man trer lett nedpå. Endret 14. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg skal passe på XD skal selv sove i bilen tror jeg.. Å sove sittende forsetet på en Seat Cordoba i 8 timer blir man rihihihiiiimelig støl i ræva av... det er da ikke en Seat Cordoba jeg har da! men skal jo også ha med henger kanskje jeg klarer og lage en lur løsning der noen som har tips? presenning og 2x4? Jeg bare nevner en dyrkjøpt erfraring fra fjoråret jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg hadde frosset ihjel om jeg skulle sovet noe annet sted enn i skipet. Fryser nesten ihjel der også, egentlig. Hvilket minner meg på at jeg skal kjøpe meg ny sovepose før jeg reiser. Ikke Europris denne gangen, vet jeg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 hva da? Det baserer seg i bunn og grunn på at setene i bilen min er rimelig harde å sove i. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har en som man kan liggge ute it -15 (ikke behagelig) men helt fint i -5 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Gjør som jeg gjorde før i tiden oslo når jeg ikke rakk siste nattoget hjem fra byen og det var midt på vinterne i idiotisk upraktiske klær. Selv om OsloS var låst mellom 3 og 6 på morran har de noen steder svære lufteriller som blåser varmluft ut av veggen en 4-5m opp på veggen.. .så da stablet man paller til man kom høyt nok, klatret opp og la seg til å sove i varmblåsten. Forøvrig bør man putte penger og verdisaker i sokkene. Endret 14. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå