Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TM:

Jeg er sikker på at et par av gutta kan være behjelpelig med å vise deg hvordan dusjen fungerer. "We do overall cleaning while you sleep, no time wasted"

Ingen skal vaske meg mens jeg sover, altså. Jeg er da ingen dement 94-åring, heller :b

Veeeeeeeel...

Lenke til kommentar
Det er en vesentlig forskjell på brannfaren, da.
I grunn enig i det... det er vesentlig større brannfare om man sovner med haka på vannkokeren og samtidig er innehaver av høyantennelig spredte byger fjortisdun... har man i tillegg en polyester lue tredd nedover øya og hylla full av plysj så har man en fullblåst brann på sekunder.
Lenke til kommentar
Det er en vesentlig forskjell på brannfaren, da.
I grunn enig i det... det er vesentlig større brannfare om man sovner med haka på vannkokeren og samtidig er innehaver av høyantennelig spredte byger fjortisdun... har man i tillegg en polyester lue tredd nedover øya og hylla full av plysj så har man en fullblåst brann på sekunder.

Hahaha :D

Woow, skulle tro du jobbet med brannvern, eller noe!

Ingen skal vaske meg mens jeg sover, altså. Jeg er da ingen dement 94-åring, heller :b
Hmm jeg tror faktisk de er ganske fleksible på å utføre det i våken tilstand også.

Men da sløser man med tid. There is no time to waste at The Gathering!

Lenke til kommentar
Jeg skal passe på XD skal selv sove i bilen tror jeg..

Å sove sittende forsetet på en Seat Cordoba i 8 timer blir man rihihihiiiimelig støl i ræva av...

det er da ikke en Seat Cordoba jeg har da! men skal jo også ha med henger kanskje jeg klarer og lage en lur løsning der :D noen som har tips?

presenning og 2x4?

Lenke til kommentar

Nææh, har bare utført de merkeligste ting som tenåring selv.. uuutrolig hva man lærer som uvøren. Men ja Time is of an essence... derfor kan man kombinere elektrisk tannbørste med hurtigklut og vannkoker så opprettholder man nødvendig effektivitet gjennom døgnstellet. *gjesp* oj makan..

EDIT:

Forøvrig... småbiler kan være praktiske å sove i de.. man vipper bakseten forover. legger ned bakryggen... kjører forsetene helt frem.. legger seg i en svak U stilling og trer hodet mellom forsetene og får støtte i bakhodet av girspaken som står i revers så går det fint. Man kan jo polstre girspaken med en defekt badeand feks. som man trer lett nedpå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg skal passe på XD skal selv sove i bilen tror jeg..

Å sove sittende forsetet på en Seat Cordoba i 8 timer blir man rihihihiiiimelig støl i ræva av...

det er da ikke en Seat Cordoba jeg har da! men skal jo også ha med henger kanskje jeg klarer og lage en lur løsning der :D noen som har tips?

presenning og 2x4?

Jeg bare nevner en dyrkjøpt erfraring fra fjoråret jeg.

Lenke til kommentar

Gjør som jeg gjorde før i tiden oslo når jeg ikke rakk siste nattoget hjem fra byen og det var midt på vinterne i idiotisk upraktiske klær. Selv om OsloS var låst mellom 3 og 6 på morran har de noen steder svære lufteriller som blåser varmluft ut av veggen en 4-5m opp på veggen.. .så da stablet man paller til man kom høyt nok, klatret opp og la seg til å sove i varmblåsten. Forøvrig bør man putte penger og verdisaker i sokkene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...