TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Usikker. Skulle tro det, da. Med tanke på de monsteranleggene andre har med seg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvitevarer er strengt ulovlig, desverre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg har en svart trakter da? XD Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) [quote name='Theo343' post='13326672' date='14/03-2009 : 55 flate måleskjeer er ikke nok.Du skal tømme kaffe rett fra posen til filteret er ca 3/4 fullt. Forøvrig skal det være Ali Kaffe, ikke noe Nevergood eller Friele-tull. Haha jeg er forøvrig enig da vaskevann ikke smaker like godt.. jeg tar fyldige topper på mine 5 skjeer. Og Gruffkuren er en viktig faktor ja EDIT: Jeg må også innrømme at jeg er en skapnescafe bruker.... skammen er der... PS Men som en gjeng overklokkere på TG finnes det vel alternativer måter å varme vann til rundt kokepunktet på? Endret 13. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvitevarer er strengt ulovlig, desverre. Det suger balle, da. Hvis jeg kun har med meg laptop og en kaffetrakter, synes jeg det bør være greit sammenlignet med dem som har med seg halve lydlanegget til Oslo Spektrum. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er helt enig TheMartine, hva ellers skal man trekke wienerpølser i? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 TG har halve lydanlegget til Oslo Spektrum.. Theo: vannkokerne i infodesk? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Theo: vannkokerne i infodesk? Men de er skitne. Masse pubertet oppi der =/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Wheelman: Topp! Så jeg kan putte wienerpølsene mine i vannkokeren i infodesken? takker for tipset... kalde pølser er liksom ikke det samme. Endret 13. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kalde pølser er win, innse det. En kald grillpølse i brød eier en varm, anyday! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Men de er skitne. Masse pubertet oppi der =/Hahaha... et øyeblikk fikk jeg en erindring av hvordan det må være å komme inn i hallen etter en luftetur. Enkelte gutterom kan jo være ille nok og hvor mange trøkker man sammen her? Kalde pølser er win, innse det. En kald grillpølse i brød eier en varm, anyday!Det er faktisk sant... eller kald, tidligere stekt grandiosa... jeg har også gått nattmat kurs 1 og 2. Endret 13. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hahaha... et øyeblikk fikk jeg en erindring av hvordan det må være å komme inn i hallen etter en luftetur. Mhm. Det er digg. Lufta i skipet sier "velkommen hjem" i mitt hodet, altså <3 Kalde pølser er win, innse det. En kald grillpølse i brød eier en varm, anyday! Barf. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Theo: vannkokerne i infodesk? Men de er skitne. Masse pubertet oppi der =/ Derfor jeg og madammen kjører pølsefest på papptallerken i mikroen (jepp, den setningen skulle høres feil ut) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg hadde forøvrig min kaldegrillpølse debut som 14, bare gode minner.. bortsett fra Slotts Sennepsglasset en fyr snurret rundt i en bag og knuste i hodet på meg.. det var solide saker. Men da har man en unnskyldning til senere. Skal dere satse på å vise dusj og tannbørste instruksjoner på lerrettet innimellom, eller går dere for naturlig musk? haha iceman. Endret 13. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Please vis intstruksjoner. Jeg vet ikke hvordan jeg vasker meg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg stemmer for å kun vise deodorant-instruksjoner. Men nå tror jeg blodprosenten i alkoholen min begynnr å bli såpass lav at jeg nedlegger formforbud for meg selv inntil videre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Schøren da iceman, nå som kvelden ennå var jung. TM: Jeg er sikker på at et par av gutta kan være behjelpelig med å vise deg hvordan dusjen fungerer. "We do overall cleaning while you sleep, no time wasted". Forresten kanskje litt dumt av meg å gi HW rekka skumle ideer om å putte TM i dusjen i soveposen mens hun sover hmm... ja det var faktisk ikke bra. Endret 14. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå