Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='Theo343' post='13326672' date='14/03-2009 : 55 flate måleskjeer er ikke nok.

Du skal tømme kaffe rett fra posen til filteret er ca 3/4 fullt.

Forøvrig skal det være Ali Kaffe, ikke noe Nevergood eller Friele-tull.

Haha jeg er forøvrig enig da vaskevann ikke smaker like godt.. jeg tar fyldige topper på mine 5 skjeer. Og Gruffkuren er en viktig faktor ja :p

EDIT:

Jeg må også innrømme at jeg er en skapnescafe bruker.... skammen er der...

PS

Men som en gjeng overklokkere på TG finnes det vel alternativer måter å varme vann til rundt kokepunktet på?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Men de er skitne. Masse pubertet oppi der =/
Hahaha... et øyeblikk fikk jeg en erindring av hvordan det må være å komme inn i hallen etter en luftetur. Enkelte gutterom kan jo være ille nok og hvor mange trøkker man sammen her?

Kalde pølser er win, innse det. En kald grillpølse i brød eier en varm, anyday!
Det er faktisk sant... eller kald, tidligere stekt grandiosa... jeg har også gått nattmat kurs 1 og 2. Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hahaha... et øyeblikk fikk jeg en erindring av hvordan det må være å komme inn i hallen etter en luftetur.

Mhm. Det er digg. Lufta i skipet sier "velkommen hjem" i mitt hodet, altså <3

Kalde pølser er win, innse det. En kald grillpølse i brød eier en varm, anyday!

Barf.

Lenke til kommentar

Jeg hadde forøvrig min kaldegrillpølse debut som 14, bare gode minner.. bortsett fra Slotts Sennepsglasset en fyr snurret rundt i en bag og knuste i hodet på meg.. det var solide saker. Men da har man en unnskyldning til senere.

Skal dere satse på å vise dusj og tannbørste instruksjoner på lerrettet innimellom, eller går dere for naturlig musk?

haha iceman.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Schøren da iceman, nå som kvelden ennå var jung.

TM:

Jeg er sikker på at et par av gutta kan være behjelpelig med å vise deg hvordan dusjen fungerer. "We do overall cleaning while you sleep, no time wasted".

Forresten kanskje litt dumt av meg å gi HW rekka skumle ideer om å putte TM i dusjen i soveposen mens hun sover hmm... ja det var faktisk ikke bra.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...