SkummelType Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Sorry Ida*, men det er egentlig ikkenoe unnskyldning. Som oftest er det lett å finne ut når datoene for TG er, samt at du lett kan bytte vaktene dine med andre eller spørre sjefen om fri. Men om DU må jobbe første dagen av TG så får det være din sak. Jeg kommer nå til å være der til det åpner. Samt joine rekka på Peppes. *Edit: ser kun på brukernavn, lett å glemme faktiske kjønn. Endret 14. desember 2008 av HansGeorg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Sorry mister, men det er egentlig ikkenoe unnskyldning. Som oftest er det lett å finne ut når datoene for TG er, samt at du lett kan bytte vaktene dine med andre eller spørre sjefen om fri. Men om DU må jobbe første dagen av TG så får det være din sak. Jeg kommer nå til å være der til det åpner. Samt joine rekka på Peppes. *fnise* basskuk er jente Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Sorry mister, men det er egentlig ikkenoe unnskyldning. Som oftest er det lett å finne ut når datoene for TG er, samt at du lett kan bytte vaktene dine med andre eller spørre sjefen om fri. Men om DU må jobbe første dagen av TG så får det være din sak. Jeg kommer nå til å være der til det åpner. Samt joine rekka på Peppes. *fnise* basskuk er jente Whuuuuuuuuuuut? Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg føler att en av dere har driti seg ut heftig! xD men dumt spørsmål men hvordan melde seg på hw rekka? skrive i denne posten eller no mail aktige fænzy stuffs? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) gud bedre så lyst jeg har! edit: jeg føler att en av dere har driti seg ut heftig! xD men dumt spørsmål men hvordan melde seg på hw rekka? skrive i denne posten eller no mail aktige fænzy stuffs? står fint forklart i første post Endret 14. desember 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sorry mister, men det er egentlig ikkenoe unnskyldning. Som oftest er det lett å finne ut når datoene for TG er, samt at du lett kan bytte vaktene dine med andre eller spørre sjefen om fri. Men om DU må jobbe første dagen av TG så får det være din sak. Jeg kommer nå til å være der til det åpner. Samt joine rekka på Peppes. Jeg har ikke planer om å jobbe den onsdagen, jeg bare nevner for det at onsdag faktisk er en arbeidsdag og det er ingen selvfølge å få fri. Ikke i den virkelige verden, i hvert fall. Men greit. Du vifter litt med penisen din første dagen, jeg vifter litt med puppene andre dagen, så får vi se hvilken dag det er flest forumbrukere på Peppes Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tar vi begge to tredje dag da eller? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sorry mister, men det er egentlig ikkenoe unnskyldning. Som oftest er det lett å finne ut når datoene for TG er, samt at du lett kan bytte vaktene dine med andre eller spørre sjefen om fri. Men om DU må jobbe første dagen av TG så får det være din sak. Jeg kommer nå til å være der til det åpner. Samt joine rekka på Peppes. Jeg har ikke planer om å jobbe den onsdagen, jeg bare nevner for det at onsdag faktisk er en arbeidsdag og det er ingen selvfølge å få fri. Ikke i den virkelige verden, i hvert fall. Men greit. Du vifter litt med penisen din første dagen, jeg vifter litt med puppene andre dagen, så får vi se hvilken dag det er flest forumbrukere på Peppes Haha, må si jeg fikk meg en god latter og noen baktanker når du sier at du er jente. Men for å sette det litt på spissen da: Hvis jeg viser tissen, så drar vi første dag, INKLUDERT DEG. Hvis du viser hullet ( pupper teller jo egentlig ikke.. siden jeg gjerne kan gå hele TG i bar overkropp for den del ) så drar vi andre dag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ehm.. En ting jeg føler du på presissere; hvilket hull snakker du om? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jess. Skal nok gladelig vise kjeften min jeg, om du heller vil det. Eller øra? Nesa? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Kjeften din har folk sett mange ganger i Recent pic tråden så det skal du slippe. For dere som trenger direkte oversetting så blir ofte "hullet" brukt som metafor for vagina, kvinnens kjønnsorgan. Tar forebehold om skrivefeil.. (Seriøst så evig trange dere er på natterstider)noen som tok den? Endret 14. desember 2008 av HansGeorg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Haha. Så du har sett meg i RPP, men du trodde jeg var mann? Snakk om kompliment. Men srsly. Jeg kler ikke av meg for å få med folk på Peppes og jeg blir ikke med på Peppes første dagen. Endret 14. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Trenger ikke kle av deg, holder lenge med miniskjørt Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Haha. Så du har sett meg i RPP, men du trodde jeg var mann? Snakk om kompliment. Men srsly. Jeg kler ikke av meg for å få med folk på Peppes og jeg blir ikke med på Peppes første dagen. Vel, JEG har ikke letet i RPP etter deg, det var her clvn som introduserte meg ovenfor deg og hans lille togtur. Siden jeg og clvn snakker sammen litt utenom forumet. (regner med at du tar den setningen å ikke resten av forumet siden jeg ikke vil si ting som ikke passer seg her eller du har godkjent) Også er det jo litt forskjell på Bazuch eller hva det var før det ble til basskuk. Også har jeg ikke vært her på dette forumet på en god stund. Men når det kom frem at basskuk var ei jente så skjønte jeg jo at det var snakk om deg. Pga nicket uttales nesten likt i mine ører. Og som jeg sa, det var satt på spissen! Grunnen til at jeg sa mister er vel fordi forumet består av flest menn. Trenger ikke kle av deg, holder lenge med miniskjørt happy.gif Carefull what you wish for. Endret 14. desember 2008 av HansGeorg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg visste jeg skulle satt en smiley etter det der Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ja, dette med å skrive en melding er merkelig. Dersom samtalen hadde funnet sted IRL så hadde det nok vært opptil flere doser med Ironi inn i bildet. Men siden dette foregår elektronisk så har vær enkelt brukers innlegg ( som ikke er skrevet med stor ironisk tyngde) en tendens til å bli tolket svært nøytralt, noe som igjen fører til light flaming. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hvilken retning et relativt nøytralt innlegg blir tolka avhenger vel litt av sinnstemningen på leseren óg. Oh. Hele seks påmeldte hittil. Endret 14. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvilken retning et relativt nøytralt innlegg blir tolka avhenger vel litt av sinnstemningen på leseren óg. Indeed. En får vel kapre litt søvn, søndag er jo tross alt arbeidsdag for noen! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Oh. Hele seks påmeldte hittil. Det er så heftig. Regner med at folk våkner til og melder seg på når billettene er sluppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå