lceman™ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Da har jeg, kun avbrutt av å lage middag, ete middag, og se en halv film, omsider gått over påmeldingene og PTN-kontoene til meg og Wheelie (pålogginsinformasjon for Wheelies PTN-konto går til høystbydende), kommet fram til følgende oppdaterte gruppeoversikt og seatmap. Husk at ingen har så langt blitt seatet på de plassene de skal ha. De grå feltene er plasser vi har, men billettene tilhører folk som ikke har gitt seg til kjenne med fullt navn i påmelding. Håper folk flest er fornøyd, husk at det er ikke lett å gjøre 144 personer storfornøyde, så en del kompromisser har jeg vært nødt til å inngå. Hvorfor står det Not Available på sistemann i gruppe 27? Fordi han ikke har disk.no-bruker? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm. Her har det skjedd noe rart. Sendt deg mail, Iceman™. Håper det kan fikses. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Icemanpus? Jeg må snakke med deg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Icemanpus? Jeg må snakke med deg Jamen... jeg er på jobb, stakkars laptopen går altfor fort tom for strøm om jeg skal kjøre 3g-kortet for å være på msn i timesvis. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Icemanpus? Jeg må snakke med deg Jamen... jeg er på jobb, stakkars laptopen går altfor fort tom for strøm om jeg skal kjøre 3g-kortet for å være på msn i timesvis. Så mye stress å dra med seg den sorte mursteinen? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hmm, kan ikke se meg selv på lista her... Sendte deg mail, håper du vet hva som er skjedd... Edit: Takk, takk *roe ned nervene* Endret 9. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sikker på at du har satt Iceman som seater? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Joda, det er ordnet. Var bare ikke satt opp av en eller annen grunn... Edit: Har du forresten tid til en liten miniupdate så jeg ser hvor jeg sitter? Evt. bare si det? Endret 9. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sett e-posten jeg har sendt tidligere i dag Iceman™? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er så glad det ikke er jeg som skal seate Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Samme her. Jeg hadde freaka ut etter de tjue første som meldte seg på... Så all respekt til Iceman™!!! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Samme her. Jeg hadde freaka ut etter de tjue første som meldte seg på... Så all respekt til Iceman™!!! Du ser ikke en gang toppen av isfjellet, jeg får så mye mail med motstridende beskjeder fra så mange folk at det er et mirakel at jeg nesten har litt oversikt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tihi. Vi er glade i deg forde vi, Iceman Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Iceman™ fortjener en bløtkake! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 *kaste i ansiktet på Iceman* ..jeg måtte bare Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Og dett var dett, I'm gone. Ble ikke noe TG i år heller ... So close though =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vel, siden rotiz fucka til billettbestillinga si, så fant han i ettertid ut at han ikke orka TG likevel, og jeg hadde planlagt å bruke påska med ham, så da orker jeg ikke dra nedover alene. Samt at rotiz var skyssen min nedover også Får ta det igjen til neste år eller noe, og bare sørge for å komme meg på noen HW-treff eller fotball i sommer i stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå