mooE Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 håper jeg får med meg gruppe bilde denne gangend da sovna av sist gang :O (A) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Heh, du er ikke aleine. Ikke fikk jeg med meg noe peppes-tur heller Lenke til kommentar
mooE Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tror ikke det var noe peppes-tur jeg vertfall ikke som jeg husker.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du sov vel da også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jo, var det ikke det da? Eller var det i 07 jeg sov forbi det? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I år skal HELE meg sitte i HW rekka, og det skal tas med servere =D (Forutsatt at jeg ikke blir crew eller at man kan sitte utenfor crewområdet mens man er crew) Lenke til kommentar
dizment Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jo det ble arrangert peppes tur i 08 men tror ikke den ble så bra publisert til folka på hw rekka.. Hvertfall fikk ikke jeg med meg om når det var Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er jo litt dumt å dra på peppestur slik den 3. dagen. Siden det da er 20% som sover 25% som er møkka lei\trøtt og 55% som kanskje har lyst. I år kan vi ta det første kvelden, da er det større sjans for at alle har igjen penger, vil bli med og ikke er slitne Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) 3. dagen? 3. dagen i måneden mener du? Edit: Noe så til de grader feilpostet. Endret 12. desember 2008 av Olum Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 3. dagen under TG vel? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Beklager postet i feil tråd Tenkte at jeg var i tråden om HW-treffet for der prates det også om en Peppes-tur. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mje, jeg syns ikke noe om første dagen. Da er det i hvert fall en god sjanse for at jeg ikke gidder. Jeg stemmer litt for andre dagen. Kanskje? Eller kanskje vi bare skal kjøpe engangsgriller og grille på lørdag? Om det blir fint og levelig vær Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tenk deg hvordan resten av treffet blir da, når du får muligheten til å bli kjent med de du sitter på rekke med den første dagen på TG. ++ vil jeg si. ha litt guts. Endret 12. desember 2008 av HansGeorg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Med tanke på at folk kommer fram såpass ujevnt som de gjør (jeg skal ikke nevne spesielt trege eksempler som Nyhus og Basskuk), er det mer taktisk å legge det til dag 2, da det er større sjanse for at de fleste har kommet frem. Døgnrytmen er kjørt for alle fra 1. minutt uansett. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, uansett er jeg mer enn gjerne med. Er bare litt opptatt av at alle kan ta litt ansvar og bli med. Trenger jo ikke nødvendigvis kjøpe noe, men være med på det sosiale. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg syns første dagen blir teit uansett. Folk kommer ujevnt. Dessuten liker jeg å sitte og sulle litt første dagen. Jeg har ikke lyst til å sitte på Peppes når lyset slukkes. For å ikke nevne at det er mulig vi ikke kommer opp før natt til torsdag, dersom Vicious Art skal spille på onsdagen på Inferno. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Første dagen er idiotisk, folk er slitene etter reise og pakking og vil gjerne ta det rolig. Dessuten kommer folk til forskjellige tider. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 ja jeg kan forstå det, jeg bor bare en times kjøring unna så det faller litt enklere for meg. Men skal vi si andre dagen da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Uansett om man bor fem minutter unna betyr ikke det at man er der når det åpner. Onsdag er arbeidsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå