Niqābninja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva skjedde i 07? Rasterbate, da Iceman hadde mista banneret. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 sånn? Flink bisk - dere er nå seatet. Det er nå EN plass igjen! Dette blir ny rekord, og vel så det. Hva skjedde i 07? Rasterbate, da Iceman hadde mista banneret. Hvordan klarte han å miste et helt banner? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tipper at noen tok den uten å spørre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, Iceman tok det uten å spørre. Og glemte det igjen på et annet LAN. Har dere virkelig ikke fått med dere dette? Tror de første sidene i denne tråden handla om akkurat dette Det er selvfølgelig tilbake igjen nå, men jeg tror det blir litt smått med ett banner når vi strekker oss over hele hallen. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Når blir seatmappet i førstepost oppdatert? Det er mange som mangler der. Endret 5. mars 2009 av Hanky_ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skulle hatt et giga banner over hele midt gangen Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Enig! Et KJEMPEbanner hadde vært helt rått. Et KJEMPEbanner! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm håper dere har gode kontakter i trykkeribransjen hehe. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hadde gjordt seg med et banner over hele rekken, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) sånn ca 90m? men srs. Hw redaksjonen skulle betalt et banner som vi kunne hatt på TG som var PRO shit! Endret 5. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå er det bare 1 plass igjen på rekka Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 sånn ca 90m? men srs. Hw redaksjonen skulle betalt et banner som vi kunne hatt på TG som var PRO shit! Det vi har er faktisk "PRO shit!" Jeg skal kikke litt på muligheten for å ytterligere markere rekka, jobber nesten i trykkeribransjen Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 sånn ca 90m? men srs. Hw redaksjonen skulle betalt et banner som vi kunne hatt på TG som var PRO shit! Tenker de mener et banner som går over "inngangen" til rekka, ikke et som går over hele kortsiden av skipet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Blir det noe HW-Rekka t-skjorte? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 som jeg har spammet om tidligere. har 3m og 30cm hylle jeg kan montere et banner på.. Lys til banneret er i boks fester er klart mangler bare noe å sette der.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg blir skuffa om det ikke blir det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skulle hatt et giga banner over hele midt gangen Enig! Et KJEMPEbanner hadde vært helt rått. Team24 har jo et 430 tommer stort interaktiv banner som står i midtgangen, er ikke det nok for dere? Blir det noe HW-Rekka t-skjorte? Minn meg på det på dagen i morra, okies? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skulle hatt et giga banner over hele midt gangen Enig! Et KJEMPEbanner hadde vært helt rått. Team24 har jo et 430 tommer stort interaktiv banner som står i midtgangen, er ikke det nok for dere? NEI.. skal ikke ha noe interaktivt dritt her,, we want the real shit! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vent til du får se det du Blir nok bra Lenke til kommentar
username882 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) I will Wheely! Endret 5. mars 2009 av takZa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå